27.6.2003 10:04:59 Jitka
Re: Jak ovlivňuje chování prospěch? - pro učitelku Evu
Tak vážení,já jsems e nedávno málem sama změnila v ječící fůrii,ani nevím jak!
Synek ,nutno podotknout hyparaktivní a LMD,nosil snad každý týden alespon jednou poznámku tipu "strká spolužáky do louže,neumí držet pusu-soustavně vyrušuje,o přestávkách je jak utženej ze řetězu". Budiž,tak jasně,že tohle denně normální asi není,ale na druhý straně je snad lepší když se vyřádí venku o přestávkách a ne v hodině,kde musí sedět nazadku,což je pro něj-hypeaktivního nadlidský výkon.
Ale dále,za celej školní rok měl napsáno v notýsku pouze jednou,že neumí počítat a ted na konci roku mi učitelke ařekne,že má takpvej prospěch,že by se mu vyplatilo třídu zopakovat. Já vím jak se učí,ale proč teda kladpi takový důraz na chování než na prospěch? ? Ten je asi méně důležitý nebo co? Kvůli chování do dalšího ročníku jistě postoupí,kvůli prospěchu těžko!
Odpovědět