26.6.2003 20:07:53 sally
Re: Jak ovlivňuje chování prospěch? - pro učitelku Evu
Jarko,
jenomže právě ve výchovách to chování je součástí, ne? Když mi v rámci pěstitelek někdo řekněme dělá to, že mlátí ostatní hráběma po hlavě, nebo jim ničí jejich pracovní úsilí, místo toho aby hrabal.... tak to s tím souvisí... Pracovní vyučování je přeci o tom, že se děti naučí nějaké práce. A jestliže někdo zvládne pečlivě a správně ostříhat růže a někdo jiný kvůli "blbinám" ne - tak by to mělo být ohodnoceno...
A s tím došlapováním rodičů na někoho - myslím, že je rozdíl, když ten rodič přijde a řekne "kluk dostal pětku z pozemků, tak mi vysvětlete co se stalo, ať to nějak vyřešíme" (a tím vyřešíme myslím to, že rodič s učitelkou vymyslí, jak známku napravit a rodič s dítětem doma promluví, nikoliv to, že se připlazí s dárečkem), a když přiletí ječící furie, která řve na celou školu, co si to učitelka dovolila. Sorry, ale rodič - furie, která ječí bez toho, že by si ověřila co se stalo i s druhou stranou, opravdu svědčí o (nevalné) úrovni.
Odpovědět