vrácení peněz
My máme i s kamarádkou pozitivně-negativní zkušenost z jednoho dětského obchodu (s několika pobočkami). Prodavačky hrůza, ale když se nedáte, dají vám číslo na majitele a stím je bezproblémová domluva. Alespoň tedy co se týče výměny za cokoliv jiného v dané ceně. Nám se po 2km jízdy po chodníku ulomilo kolo u nového kočáru, řekli jsme, že to nechceme opravovat (manžel na to kouknul a stalo by se to znovu, jedna namáhaná část tam byla z takového umělohmotného bazmeku). Pak tam byly ještě asi dvě další drobnosti (kvůli kterým by to člověk asi nereklamoval, u když pérko z rukojeti by nemělo vylétnout ven při každém zapnutí... Vybrali jsme si jiný (už hlavně s ohledem na kola) a máme ho do teď. Kamarádka vracela nepoužitý sterilizátor a říkala totéž. Pokud by chtěl vrátit člověk peníze, asi by se kroutili víc. Ale stejně tedy ty prodavačky jsou na pěst a člověk potřebuje s sebou asertivního parneta.
Takže díky autorce i vám všem, které/kteří se nedáte. Snad si konečně začne víc obchodníků zákazníka vážit (už jsem několikrát odešla z obchodu, kde se tvářili jak moc je obtěžuju, když si u nich chci něco koupit - raději jsem šla jinam).
Odpovědět