19.1.2010 12:09:29 MartinaNov (dva rošťáci
Re: Dekuji
V Tchibu chtějí také při vrácení zboží jméno a adresu. Je to zřejmě z toho důvodu, aby zjistili, zda někdo nevrací zboží pravidelně (co tím ale vyřeší nechápu). Na druhou stranu, vrácení-výměna zboží za jiné, či peníze, je jejich dobrá vůle, takže to, že jim sdělím své jméno, mě zase tak nepoškozuje. Pro mne je důležitější to, že si můžu zboží koupit bez toho, abych se bála, že nebude vyhovovat (domácí potřeby, oblečení pro manžela, které na obchodě nemůžu vyzkoušet).
Jsou to služby navíc a já do takových obchodů chodím raději, než do levnějších, kde se ale budu hádat o svá reklamační práva (případně tam příště obchod už nebude).
V případě Sparkys mě to dost zarazilo, očekávala bych tam trošku jiný přístup. Pompo nám např. vyměnilo tři PC hry s McQueenem (manžel poněkud ujel, koupit hned 3 hry čtyřletému dítěti), samozřejmě nerozbalené, za jiné hračky.
Je fakt, že opravdu je na zákazníkovi, aby prodavačky jaksi dovzdělal a dovychoval. Takže pevné nervy, bude jich třeba
Odpovědět