21.1.2010 14:25:02 Hana
Re: Tragedie
a já zase doufám, že to vracení zboží po měsíci do kamenného obchodu k nám z USA nepřijde. Tohle už není normální, ale říká se tomu vyčůranost. Ať už koupím zboží v obchodě nebo přes net, pokud jsem normální, slušný člověk, vyzkouším zboží DOMA a ne, že kameru vezmu na dovolenou, hračku vrátím protože má dítě oposlouchanou melodii, postýlku dítě okousalo ale mě se už nelíbí, s kočárkem jsem venku jezdila v dešti, sněhu....Tohle je už nad moje chápání. V krámě prodávají NOVÉ zboží, já jim tam vrátím jeté zboží. A co oni s ním? Jak ho prodají? Pod cenou? To asi brzo zkrachují! Myslím tím malé obchody, ne řetězce. Ono stačí vracení zboží v ČR po nákupu přes net. Lidi nemají v sobě slušnost, chudáci prodejci. Zákazník mi přijde jako školák/student. Ti oba mají jen samá práva a povinnost nebo slušnost jim (ne všem samozřejmě) chybí. Stejně jako je možné nadávat na prodejce, tak ti zase můžou nadávat na zákazníky
Odpovědět