24.1.2010 15:34:40 Jana038
Vrácení zboží
Chtěla bych se zeptat, zda někdo nevíte, jak je to s vrácením zboží. Různé velké obchodní domy nedělají problémy s tím, když donesete do určité lhůty nerozbalené a nepoužité zboží vrátit. Bez řečí vám vrátí peníze a zboží si vezmou zpátky.
Před Vánoci jsem sháněla pro nejmladší dcerku postavičku Telettubieska Po. Chtěla jsem takovou, co by nám "zapadla do party" těch ostatních 3, které jsme měli doma. Nicméně jsem žádnou podobnou dlouho nemohla sehnat, tak jsem koupila plyšovou sedící Po v Pompu v OC Šestka v Praze.
Doma jsem ji schovala do skříně - byla plánovaná až pod stromeček. A zákon schválnosti zafungoval, předchozí zájemce o koupi už používané Po si svůj zájem rozmyslel a tak se mi dostalo šance koupit přesně takovou, jakou jsem chtěla původně.
Naivně jsem se vydala s onou první Po zpátky do Pompa, že ji vrátím. Nemile mě překvapilo sdělení, že mi peníze nevrátí, maximálně si můžu v hodnotě stejné nebo vyšší (s doplatkem) vybrat jiné zboží.
Ve výsledku jsem odcházela s onou Po zpátky domů, protože nic jiného jsem si nevybrala.
A z toho vyplývá otázka: má zákazník nárok na vrácení netknutého zboží nebo je to jen na vstřícnosti prodejce?
Odpovědět