20.1.2010 14:14:15 zuzka n
Řev pomáhá
... a to spolehlivě. Nezapomenu na firmu Baťa. První reklamace mi neprošla, protože jsem byla blbá. U kožených sandálů mi po měsíci praskla stélka. Po měsíční expertýze jsem se dozvěděla, že mám moc agresivní pot (jak na to přišli netuším, obuv jsem před reklamací pečlivě očistila) a že jsem obuv neměla nosit na holou nohu. SANDÁLE! Ty boty stály 1.200,-, v té době pro mě balík, byla jsem studentka. Ale držela jsem hubu, neuměla jsem se ozvat. A tak jsem boty po expertýze vzala, odnesla je k ševci, kterej mi řekl, že ty boty jsou konstrukčně špatně řešený a že to prostě prasknout muselo. Že mi tam dá novou stélku, ale ať počítám že to praskne zas. Prasklo.
Další boty jsem si u nich koupila po deseti letech. Zimní obuv, kozačky, 2.500,-. Hned první den jsem si je vzala. Lehce poprchávalo, v botech jsem ušla 300 m od auta do bytu, a bylo v nich mokro, měla jsem mokrý ponožky. Druhý den jsem obuv odnesla zpět do obchodu. Prodavačka mi vykládala pohádky typu: Ale tady na té botě je ozdobný šev a tím může pronikat vlhko a je to naprosto normální atd. Začala jsem na ní řvát na celej krám, kterej byl plnej lidí, že od ZIMNÍ OBUVI očekávám, že do ní nepoteče, a že jestli si myslí, že "vnikání vlhka" je normální, musí to jako prodejce uvést na všechny boty, kterých se to podle ní týká. Pak jsem teatrálně obešla pár zákaznic které si vybíraly boty a ptala jsem se prodavačky, zda ty boty také spadají do kategorie "vnikání vlhka možné". Do pěti minut jsem měla peníze zpátky.
Je smutné, že pro to, aby člověk dosáhl svého nestačí obyčejná slušnost a člověk musí předstírat hysterický záchvat (řvala jsem na ní naprosto záměrně, nebyla jsem až tak vytočená, bylo to na efekt).
Odpovědět