19.1.2010 15:06:16 chabíbí
Re: Dekuji
Ono je to těžké. Pracovala jsem v obchodě (ne ve Sparkysu) a jako vedoucí jsem dostávala šílené instrukce od majitele.
Jakmile člověk nepřinesl účtenku ke zboží, nesměla jsem zboží vrátit. Stejně tak jsem musela jedině reklamovat - nešlo odstoupit od smlouvy.
Pokud někdo chtěl zboží reklamovat, protože např. zjitil, že se mu sešlo doma dvakrát, musel si sám z vlastního telefonu přede mnou zavolat majiteli a ten mu to buď povolil a následně musel telefon předat mně, majitel mi to potvrdil. Styděla jsem se. A taky jsem nebyla vždycky milá, protože když majitel nebral telefon, musela jsem danou věc zaplatit ze svého.
Odešla jsem. K odchodu jsem se rozhoupávala půl roku. Jde o firmu, která je veřejností vnímána veskrze strašně pozitivně. A to mě štve nejvíc. Protože já pak byla za protivnou prodavačku, která nutí zákazníky k "reklamacím podle majitele", přestože vím, že to má být úplně jinak...
Ono ve finále jsem si tam denně často ani nevydělala tolik, kolik jsem zaplatila za vadné zboží
Odpovědět