19.1.2010 10:15:04 ...j.a.s...
Vrácení peněz nebo reklamace
To, že se prodavačky chovají šíleně je bez debat, ale napadlo mne, že opravdu není běžné, aby hledaly kopii účtenky... s tím jsem se ještě nesetkala, aby se se mnou někdo bavil, aniž bych měla účtenku. Vím, že se obal schovávat nemusí, ale naopak účet - paragon se prostě schovávat musí. Takže tady bych s autorkou polemizovala, že prý nemusí... Ale zajímá mě jiná věc a to ta, kdy mám vlastně nárok na vrácení peněz? Protože všude vlastně berou reklamaci... Chápu, že krátce nošené, něčím vadné boty, je pro ně výhodnější spravit než mi vrátit celou novou sumu za nové. Má to nějaká pravidla, co lze vrátit a dostat peníze a co lze jen reklamovat - tj. nechat opravit. No konkrétně boty jsou vždy síla. Jednou se se mnou prodavačka dohadovala, že velmi drahé, značkové zimní boty jsou stejně jen na jednu sezónu a vůbec nechápala, že přece jen boty za 3 tis. by měly vydržet víc než jen dva a půl měsíce v zimě. Nakonec mi reklamaci vzala a ta byla skutečně uznána. Vrátili mi peníze, protože to nešlo opravit...
Odpovědět