odjinud...
Clanek jsem cetla jednim dechem a potila se spolu s pani
Ja jsem docela drsny typ, ale nevim, jestli by se mi tam chtelo cekat 2.5 hodiny, nez to nekomu dojde. Tip na zavolani COI je super uzitecna informace.
Ja mam momentalni zkusenost ze SRN, s reklamaci...aneb jak to taky jde..
Objednali jsme si s manzelem pres internet krbova kamna, ktera se nemusi pripojovat na komin, neb ten v byte nemame, pomerne draha zalezitost (aspon pro nas - aby zas nekdo nerejpal). V patek kamna dorazila, vecer je manzel chtel "nainstalovat", a uz to zacalo, zaprve chybely sroubky k pripevneni na zed, pak nedolehaly sklenena ochranna dvirka a nakonec se mu zdalo, ze ram je nejaky ohnuty (mne ne, ale ja nejsem perfekcionista). Takze cely vikend zkazeny jeho blbou naladu, pac se moooc tesil na kamna. Vcera jsem volala na telefonni cislo z dodaciho listu a bylo mi slusne receno, at to sepisu a poslu emal. OK. Po odeslani emailu mi prisla automaticky vygenerovana odpoved, ze se omlouvaji za zpusobene problemy a ze maji na vyreseni naseho problemu 48 hodin, at jsme trpelivi. Dnes rano mi volala pani ze servisu pro zakazniky. Oznamila mi, ze nova krbova kamna jsou na ceste, a kvuli tem "starym" zavola a nejaka spedicni firma je vyzvedne. A samozrejme se strasne moc omlouvala.
Takze opet, proc to nekde jde a v Cesku ne?
Odpovědět