pododná zkušenost s kufrem
Ahoj,
mám podobnou nepříjemnou zkušenost s kufrem. Před plánovaným dlouhodobým odjezdem do zahraničí jsem před 3 lety zakoupila velký cestovní kufr v prodejně Galex Opava v Brně. Do té doby jsem s žádným, zde zakoupeným výrobkem neměla problémy, proto jsem i poměrně drahý kufr (za 3.000 Kč) zakoupila zde. nechtěla jsem riskovat nákupem zboží na tržišti.
Trošku mě sice odrazovalo, že výrobek pochází z Číny, ale věřila jsem, že v seriozním obchodě žádné šmejdy neprodávají.
Ale omyl.
Onen zmíněný kufr již cestou z autobusu do mého nového bydliště ztratil jednu nožičku a na zpáteční cestě do republiky druhou. K tomu se ještě ulomilo madlo a bylo hotovo.
Prodavačka jsem mě snažila odradit i od samotného podání reklamace, onen řádek v rekalmační knize (mimochodem pěkně plné) vypisovala velmi neochotně a vypadala, že nemá daleko k tomu mi vynadat. Prý, kdoví co jsem s tím kufrem dělala, a že se to muselo stt při manipulaci na letišti (kufr v životě neletěl :-) apod.
Reklamaci mi "samozřejmě" zamítli. A na ČOI mi řekli, že bych si musela na vlastní náklady nechat udělat znalecký posudek a pak se soudit, na což jsem neměla ani náladu ani peníze.
Takže ČOI si nepřidala práci a onen zmíněný obchod vesele prodává dál.
Iva
Odpovědět