12.10.2006 14:53:22 Martina
Reklamace u Bati - jak jsem vzala spravedlnost do svých rukou :-)
Já mám taky příšernou zkušenost s reklamací u Bati. Reklamovala jsem synovy (tehdy 5let) boty za 1000 Kč, která měl asi 10x na sobě, když se rozešil jazyk a molitan lezl na všechny strany. Reklamaci zamítli, a to i když jsem je nechala poslat na posouzení do Zlína. Prý je to způsobeno používáním... Divný je, že jiné boty taky používáme, ale jazyk drží, že.... Nenabídli ani opravu. Boty vypadaly jako nové, takže jsem toho využila, obula do nich syna a napochodovala s ním do krámu. Vyzkoušela jsem mu tam několik párů různých bot včetně totožných s reklamovanými a vadnou botu vyměnila za novou (elektronický čip byl naštěstí na té druhé). Pak jsem boty uklidila a vypochodovala i s přezutým klukem....
Možná je to sprostý, ale pro mně to bylo jediné řešení, abych si nepřipadala jako blbec. U Bati od té doby nenakupuji a nebudu na tom nic měnit.
Ještě ke kvalitě obuvi od Bati - musí se hledat a ve vyšších cenových relacích jsou obvykle boty splňující požadavky na dětskou obuv (ale co vydrží je věcí náhody). Ale boty okolo 500 jsou podle mě srovnatelné s těmi od stánku - umělohmotné, s neohebnou podrážkou a nekvalitní.
Ještě podotýkám, že jsem u Bati nakupovala dětské boty celkem dlouho, od té doby co mi syn vyrostl z DPK a byla jsem spokojená. Ale po téhle zkušenosti s reklamací už u nich nic nekoupím.
Odpovědět