11.10.2006 20:29:00 Jana
Odpověd ředitelství Humanicu na mou reklamaci, viz.výše
Vážená paní..
reaguji na Váš dopis,který se týká reklamace obuvi uplatněné v prodejně Humanic v Praze.
Na vysvětlenou uvádím:
-ke každému páru obuvi je přikládán letáček s návodem na užívání i ošetřování.I Vy jste ho obdržela připnutý ke kupnímu dokladu, který ještě dnes nese zjevné známky po sponce (TO JSEM SI PŔIPNULA UCTENKU K ZÁRUĆNIMU LISTU, A INFO LETÁČEK JSEM OPRAVDU NEDOSTALA).
stejné znění tohoto návodu je vyvěšeno na prodejně v blízkosti pokladny, přesně tak jak to ukládá zákon na ochranu spotřebitele. Vše ostatní je dobrá vůle firmy.
-každá obuv má na podšívce samolepící etiketu /v každé botě/, které nese označení, z jakého materiálu je svršek.
-vysvětlení těchto značek je rovněž vyvěšeno na prodejně.
-co se týká obsahu přikládaného letáčku: (ZAŚKRTLI MI NA TOM LETÁĆKU BODY, KTERÝMI JSEM SE PRÝ NEŔÍDILA A TUDIŹ JSEM SI VADU ZPŮSOBILA SAMA)Tento zpracoval Institut pro testování a certifikaci ve Zlíně. Plně odpovídá Občanskému zákoníku a velmi dobře vystihuje základní požadavky kladené na obuv. I toto je věc běžná a mimo jiné nutná při prodeji jakýchkoliv výrobků spotřebního charakteru. Paní, že šaty z atlasu nosíte pouze na plesy, plavky v létě k vodě, teplé kozačky pouze v zimě, je pro Vás samozřejmé.Skutečnost, že altasová obuv je pouze do interiéru, značková sportovní obuv na určitý sport, ale designem sportovní obuv-celá plastová, pouze na příležitostné obutí, nikdy ne ke sportu, je pro Vás nepřijatelné.Každý výrobek má svoje určení a toto je nutné respektovat. Je-li přiložen návod, řídit se jím.I formu všeobecných informací je nutné brát na vědomí.Zda kupující vývěsku na prodejně přečte či ne, je na jeho rozhodnutí a nelze svalovat vinu na druhé. Věřím, že toto je dostatečné vysvětlení nejen pro Vás. ČOI si velmi pečlivě hlídá, zda je dodržován zákon na ochranu spotřebitele. Společnost Humanic má zájem zákazníkovi nejen vyhovět při výběru zboží, ale i podat všechny informace, které potřebuje a které jsou nutné. Ze strany prodejny nebyl porušen žádný předpis, reklamační řízení probíhalo plně v souladu s občanským zákoníkem. Vážená paní, Váš dopis obsahuje Vaše velmi jednostranné odsouzení všeho, co prodejna má k dispozici. Jak vidno, skutečnost je víc než odlišná.Věřím, že Vaše důvěra v dobré služby společnosti opět posílí. Dostavte se laskavě do prodejny Humanic, kde vám bude po předložení tohoto dopisu vrácena kupní cena obuvi. Vaši obuv vč.originál kupního dokladu zasílám přímo prodejně.
Odpovědět