12.10.2006 13:26:14 bejbina
Postup při reklamaci
Pokusím se sem vložit odkaz na postup při reklamaci. Kdo si to přečte, zjistí, že nic není jednoduché. Pokud nechcete zamítnutí řešit soudní cestou, máte smůlu. A když Vám majitel obchodu, či prodávající odmítne reklamaci přijmout, nemusí Vám ani dát písemné vyjádření, proč ji zamítl. Může, ale nemusí. Na to jsem pohořela u jedné velice dobře informované majitelky obuvi. Nic mi nedala, když jsem jí řekla, že jí boty se žádostí pošlu poštou tak mi řekla, že to nepřijme, na dopis neodpoví. Nakonec díky tomu, že bydlím na malém městě, boty vzala, dala pod pult, ale žádný reklamační protokol nevypsala a řekla, že nevypíše. Měla jsem se s ní prát? To mi přišlo jako jediná možnost. Dva měsíce jsem boty neviděla, počítala jsem, že je už neuvidím vůbec. Tvrdila mi, že jsem jejich stálá zákaznice ( v té době jsem opravdu byla ), tak to předala soudnímu znalci na posouzení. Ten prý uznal, že to není má chyba ( na trekingových nadkotníkových botech za 2000,- Kč jsem si po týdnu měla odlepit podrážku na patě sama, tím, že je zouvám zavázané nohu o nohu - to dělám u tenisek, ale u vysokých bot si myslím, že to nejde). Žádný posudek jsem neviděla, boty jsem dostala laicky zalepené, myslím že to paní lepila sama. Na žádost mi napsala na cár papíru, že to bylo reklamováno, podpis. Razítko asi nemá. Stejně když to nechci honit po soudech je to fuk. Ani výrobce nevím. Při koupi jsem si je brala hned na nohu, tak jsem si nebrala krabici. I tohle se může stát a ne ve velkém obchodním domě, ale dokonce na malém městě, kde jste stálé zákaznice.
reklamace
Odpovědět