14.10.2006 19:57:55 Markéta
RENO
Na jaře jsem svému malému fotbalistovi koupila kožené kopačky ( hraje okresní přebor t.j. vše se odehrává na travnatém hřišti ) . Během července jsem zjistila , že jedna bota je odlepená od podešve a druhá prodřená. Zajela jsem do Rena , kde jsem požádala o reklamaci . Ta proběhla a po 16 dnech mi volali , ať si přijedu pro opravenou obuv. zarazilo mě, jak mohli opravit prodřenou obuv , ale budiž. Na místě jsem zjistila , že oprava proběhla jen na jedné botě,paní prodavačka se tvářila , jako že je vše v pohodě . Když jsem jí upozornila , že prodřená bota je neopravená , řekla , že to není její problém , že zato neseme mi odpovědnost . Nedala jsem se , opáčila jsem , že to fakt není náš problém , ale firmy ve které prodává obuv.Paní prodavačka velice neochotně vypsala druhou reklamaci a za 14 dní jsem si volala již sama , abych vyslechla to co jsem očekávala při první reklamaci. Vracíme Vám peníze. Člověk se nesmí dát. Byla jsem ochotná to hnát až na ČOI- ku , ale naštěstí jsem nemusela. na jaře jsem slíbila svému fotbalistovi nové kopačky.Tentokráte půjdu do značkové sportovní prodejny. Tak uvidíme na jaře.
Odpovědět