16.10.2008 10:32:30 Pruhovaná
Re: Problém je jinde
Fisperando, bylo by velmi jednoduché už na základce si říci, že to a to dítě bude pekař a jako takový nepotřebuje vědět, jaké jsou kde podnebné pásy a jak narýsovat trojúhelník. Naučíme ho jenom to, co bude potřebovat, může hned od třetí třídy motat housky.
To je blbost, že by se mělo učit jen to, co není zbytečný.
A matematika učí děti jako jeden z prvních předmětů chápat souvislosti, jednu z nejdůležitějších dovedností. O logickém myšlení ani nemluvím.
A nakonec k těm informacím na internetu - jednak musíš aspoň tušit, co vlastně chceš hledat a pak musíš v tom množství informací poznat tu správnou. To bez nějakého základu prostě nedáš.
Ale je pravda, že už teď se dcera v tercii učí tolik co my před lety na "vyšším" gymplu. Nadměrné množství informací biflovaných bez kritického myšlení a bez chápání souvislostí je bohužel opravdu špatná skutečnost.
Odpovědět