23.1.2015 0:30:56 Delete
Re: Všichni za jednoho, jeden za všechny?
Anni,
kdepak, to jsem nepsala já, tedy myslím.....já tedy taky byla na koberečku ohledně toho, že na ně moc křičím, ale nevím, jestli proto, že si někdo stěžoval (čistě teoreticky mohly druhostupňové jazykářky, které chodí do vedlejší třídy učit jazyky), nebo proto, že to ředitelka slyšela, když šla po chodbě. Ale ona (sama prvostupňová) pak měla v mé třídě tu čest něco řešit....a od té doby proti mému křiku už nějak nic nenamítala (neřvu na ně, že bych jim nadávala, spíš abych se taky dostala ke slovu....a teď už skoro nemusím
).
Polštářky má moje kolegyně, ale moc je nevyužívají...kobereček si roztahuje družina, ale jen takový malý....odsouvání lavic je hodně nepraktické, z počátku jsem to dělala, ale člověk pak pořád jen stěhuje nábytek....vzdala jsem to
.
Mívala jsem lavice uspořádané jinak, do "hnízd", pak bylo mezi nimi víc místa, ale dětem to od určité doby nevyhovovalo. Teď, když hdně pracujeme s tabulí a učí se z ní opisovat, tak je to i hodně nepraktické.
Taky jsem je nechala ze začátku hrát si s těmi družinovými hračkami a hrami....ale nakonec jsem to musela zrušit, nadělalo to víc škody než užitku. Čím víc toho umí, tím snazší je je zabavit a zklidnit. Ale pořád to neřeší ty přesuny po chodbách...když musí přesun proběhnout v době, kdy se jinde učí, tak holt potichu jít musí.
Odpovědět