Šikovné, rodiči i učiteli chválené a milované děti mohou v dospělosti skončit ve stejné slepé uličce jako děti zanedbané a ignorované.
Rozhovor s autorem knihy Janem Nejedlým.
Rodák z Podbořan Lukáš Fořt pracuje jako učitel v sedmitřídní Mateřské škole Chomutov.
Během dubna v Česku základní školy organizují zápisy do prvních tříd. Ministerstvo školství by mělo ujasnit, co se od dětí při zápisech očekává.
Optimální podmínky pro vznik a vývoj nového života se tak často začínají utvářet ještě předtím, než dojde ke skutečnému početí.
Přinášíme analýzu toho nejzajímavějšího.
Vzdělávání, které si řídí děti samy, nejen uspokojuje jejich potřeby, ale také naplňuje požadavek smysluplnosti, bez níž není možné udržet vnitřní motivaci.
Dalším z mužů ve školství je prvostupňový učitel na ZŠ v Ostroměři Jan Horák.
Aktuálně je nejvyšší čas to řešit.
Potřebujeme vyvolat poptávku po jiném typu vzdělávání, zmírnit obavy rodičů, že děti budou díky kompetenčně pojaté výuce hloupé a budou jim chybět znalosti.
Těhotenství |
Dítě |