21.1.2015 20:35:25 Delete
Re: Všichni za jednoho, jeden za všechny?
Yuki,
jasně, že druháka ne...ale já reagovala na to, že k čemu by to mělo být, jestli na prcvičení pravopisu....na ironii jsem reagovala nadsázkou...proto tam byl smajlík.
Na druhou stranu, obecně tersty a odměny nemusím, ale ty děti na tom vyrůstají, ať chci nebo nechci, takže když budu jen já jiná, nezmůžu nic. Pak tedy radši zvolím trest, který nesouvisí s učením jako takovým, protože nechci prohlubovat v tu dobu už většinou získaný odpor, ale řekněme, že opsání jednoho odstavce školního řádu může splnit smysl "je to za trest a proto pruda" a zároveň to fakt zanechá tu stopu, že tohle pravidlo prostě existuje.
Hele, já jsem fakt extrémní alternativec a mezi učiteli v něžné škole dost exot, ale pokud v té škole chci zůstat, tak nemám moc na výběr, jak budu fungovat. Když mám někdy nějaký problém (a že jich nemám málo), tak všechny rady od zkušenějších kolegyň jsou represe, tersty, práce navíc, poznámky....můžu se snažit něco měnit jiným přístupem, ale nejde jít úplně proti všem....a jak psala úča, dneska fakt nemáš moc možností, jak na toho puberťáka zapůsobit alespoň ve smyslu, aby si ráčil všimnout, že má i něco jiného než jen práva.
Situace Máji a jejího dítěte je zcela mimo to, co píšu, ale na to jsem fakt nereagovala
.
Odpovědět