21.1.2015 20:41:16 Delete
Re: Všichni za jednoho, jeden za všechny?
Anni,
ale o tomhle já nepsala. Proč by nemohly křičet může souviset s tím, že se v ostatních třídách v tu chvíli třeba učí (moje zkušenost, když chodíme na dozor, musíme odcházet už před zvoněním, abychom tam byli včas). Jinak samozřejmě pozor, absolutní ticho a tak, to smysl nedává.
Ale já reagovala čistě na to, k čemu může sloužit opisování školního řádu (ne celého, jen vybraného odstavce, pokud právě ten byl někým porušen nebo porušován). Teoreticky si dokážu představit mnohá jiná řešení podobné situace, ale v praxi současné školy se dnes a denně přesvědčuju, že jsou chvíle, kdy prostě zvolíš radši menší zlo, které si sama před sebou obhájíš třeba tím, že alespoň k něčemu takový trest je (připomenutí, že nějaký školní řád existuje), než nechat si kálet na hlavu a po roce skončit v depresích (stalo se mi a fakt není o co stát
).
Odpovědět