tisk-hlavicka

Reklama na www.rodina.cz

2.8.2011

Představuje se www.rodina.cz

Internetový portál pro rodiče - Rodina.cz působí v oblasti českého internetu od roku 1999 a během této doby si získal vyjímečné postavení a oblibu mezi uživateli i odborníky.

Kromě článků předních dětských psychologů, lékařů, informací o zdravé výživě, i škole, nápadů pro tvořivou činnost i aktivity, tipů na procházky a výlety jsou velmi oblíbená diskusní fóra, kde si rodiče vyměňují názory, zkušenosti, rady a nápady z výchovy jejich dětí.
Velká pozornost je věnována také období těhotenství, na stránkách je možné například nalézt online těhotenský kalendář, ale i galerii zajímavých ultrazvukových snímků.

Velmi úspěšnou částí jsou online poradny (těhotenství, poruchy učení, kojenci a batolata), které dovolují reagovat na okamžité potřeby uživatelů.

Součástí serveru je i volně přístupná databáze táborů, víkendů, kroužků i seminářů pro děti, maminky i celou rodiny, ve které mohou pořadatelé o svých akcích zdarma informovat.

Rodina.cz získala 3x Křišťálovou lupu

V letech 2006 a 2007 získala Rodina nejvyšší české ocenění Křišťálová lupa 2006 a 2007 pro nejlepší specializovaný web českého internetu v hlasování veřejnosti a v roce 2008 vyhrála opět - v nové kategorii Křišťálové Lupy se stala nejlepším českým komunitním webem roku 2008.

Kdo u nás inzeruje?

V uplynulých letech u nás inzerovala nebo pravidelně inzeruje celá řada firem, mezi nimi např. Nestlé, Nutricia, T Mobile, O2, Reckitt Benckiser, Chicco, Sparkys, Hartmann-Ricco, Stavební spořitelna ČS, Komerční banka, Lego, GlaxoSmithKline, Merck, Pfizer a řada dalších…

Návštěvnost

V lednu 2012 na Rodině přečetlo 682 614 unikátních návštěvníků 9 740 929 stránek! (Zdroj: Google Analytics).

Reklama na www.rodina.cz

Potřebujete-li oslovit významnou cílovou skupinu, kterou čtenáři a návštěvníci serveru jsou, je server RODINA ideálním místem pro vaši reklamu.

Co znamená inzerovat na www.rodina.cz

Reklama se na serveru RODINA objevuje v podobě tradičních reklamních pruhů - podlouhlých obrázků či animací.
Pokud zákazníka obsah reklamního proužku zaujme, klikne na něj a přenese se na stránky prezentace klienta, která obsahuje podrobnější informace. Na rozdíl od jiných inzertních médií však Internet přináší do oblasti reklamy velikou výhodu - možnost okamžitě sledovat účinnost reklamní kampaně.

Zákazník tak předem nekupuje zajíce v pytli - vždy zaplatí za určitý počet zobrazení banneru.

Statistika

Během Vaší reklamní kampaně na našem serveru můžete získat přístup k online statistickým informacím, které Vám kdykoliv v průběhu kampaně poskytnou okamžitý přehled o tom, kolik uživatelů Internetu Vaše stránky navštívilo, kolik kliklo na reklamní proužek a jaká je odezva na Vaší reklamu.

Reklamní formáty

Zákazníky je možné oslovit prostřednictvím celé řady reklamních formátů: reklamních proužků, čtverců, PR článků, anket a soutěží, partnerstvím určité sekce, zpětnými odkazy nebo i různými netradičními formáty.

Reklamní proužky jsou obrázky formátu GIF (i animované), JPG mebo SWF.

Typ reklamyPodrobný popis
Bannerová reklama
Head banner (široký proužek)760 x 100 bodů, horní pozice
Square (velký čtverec)300 x 300 bodů, v pravé části stránky
Mini square (reklamní vývěska)125 x 125 bodů, pravý sloupec stránky
Button (reklamní ikona)120 x 60 bodů, pravý či levý sloupec stránky
Skyscraper (mrakodrap)svislý formát 120 x 600 bodů umístěný na pravý sloupec stránky
Mini skyscraper (malý mrakodrap)svislý formát 120 x 300 bodů umístěný na pravý sloupec stránky
Bannerová reklama - nadstandardní
Sticky Adreklama se objeví na horním nebo spodním okraji okna a zůstává stabilní i při rolování textu
iLayerbanner po najetí myši nebo po otevření stránky změní svoji velikost
Interstitialzobrazí se přes celou obrazovku před načtením stránky (zpravidla homepage), obvykle na dobu 5 -10 sekund
Textová reklama a soutěže
PR článekumístění na hlavní straně
Anketa, soutěžumístění na hlavní straně
Emailová reklama
Direct e-mail na těhotnéHTML reklama v pravidelném emailu zasílaném denně na registrované těhotné uživatelky (až 266 různých emailů během těhotenství)
Direct e-mail na rodiče dětí 0-1HTML reklama v pravidelném emailu zasílaném týdně na registrované uživatele s dětmi do 1 roku
Direct e-mail na rodiče dětí 1-3HTML reklama v pravidelném emailu zasílaném měsíčně na registrované uživatele s dětmi od 1 do 3 let
Direct e-mail na rodiče dětí 3-6HTML reklama v pravidelném emailu zasílaném měsíčně na registrované uživatele s dětmi od 3 do 6 let
Direct e-mail Novinky z RodinkyHTML reklama v pravidelném emailu zasílaném týdně na všechny registrované uživatele (více než 80 000 adres)
Ostatní reklama
Zpětné odkazyZpětný odkaz umístěný v patičce stránky
Partnerství sekceUmístění informace a partnerství určité sekce.
Rebranding (grafické přizpůsobení) sekceVzhled sekce je přizpůsoben požadavkům klienta.
V případě, že máte zájem o jinou formu reklamy, kontaktujte nás!

Máte zájem o inzerci?

Máte-li zájem o jakékoliv některý z výše uvedených formátů či ceník reklamy, neváhejte se nás obrátit prostřednictvím e-mailu nebo na telefonu 731 464 006.



(C) 1999-2016 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.