:)
Vidím to podobně, zvlášť pokud je dítě v tomto směru aktivní, školková angličtina dítě připraví na nějakou povinnost a pokud na dítě učitelka nemluví anglicky neustále (což podle mě není možné) nelze čekat, že bude mluvit jako z jazykově smíšené rodiny apod. Má to spíš psychologický efekt.
Zároveň však musím souhlasit s tím, že dítě, které nenavštěvuje anglickou školku odepsané opravdu není. Vždyť, kdo z nás se učil anglicky už v tomto věku? Za mě ta možnost neexistovala, možná ve velkých městech...Pokud se dítě začne učit jazyk od 1. nebo 2. třídy nic se neděje. Sice nesouhlasím s tím, že jsme se začali cizí jazyk učit až ve třídě čtvrté (přijde mi to zbytečně pozdě), ale pokud předškolní děcko na anglinu nechodí..není to žádné výrazné mínus.
Odpovědět