Re: Integrace, která nedopadla nejlíp
Musím se přidat k maminkám,které oprávněně požadovaly úpravu chování agresivního Toma,či jiných takových dětí.Mám tři děti a pracuji v MŠ jako učitelka,mohu říci,že to vidím z obou stran.I u nás jsme měli takového chlapce,byl velmi chytrý,měl sluchový handicap,ale byl velmi agresivní,jak jsme to řešili? Pozvali jsme psycholožku,logopedku a další pracovníky v oborech(neurolog apod.)Psycholožka se snažila nám ukázat jak na něj,snažili jsme se opravdu všichni(učitelky,rodiče a děti),pak jsme ji pozvali k nám do školky,ať vidí co hošík dokáže,poté co ji praštil kastrůlkem z kuchyňky,souhlasila s názorem,že mu prospěje menší kolektiv dětí a byl zařazen do logo třídy u nás ve školce.Tam udělal ohromný pokrok a snížila se i jeho agresivita.Nyní je v běžné školce(odstěhoval se)a daří se mu výborně.Proto říkám integrace -dobrá,ale ať umožní snížení počtu dětí ve třídách bez finančního krácení a snižování počtu učitelek ve školkách,protože ty mají příděl na počet dětí,jak na provoz ,tak zaměstnance. Ahoj Dana
Odpovědět