Re: Uz ted se desim
Jano,
tohle by byla zajímavá diskuze. - U syna mají taky spoustu úkolů na doma, každý všední den dva až tři, výjimečně i čtyři, a na víkendy jakbysmet. Na jiných diskuzích, třeba Povídání o škole, a i u známých vídám, že to není neobvyklé, že už prvňáčci se učí do školy hodinu i víc denně. Ale nechat ho samotného teď v první třídě dělat úkoly není zcela možné. Ono totiž někdy ty úkoly dělá dobře, a někdy je třeba neskutečně flinká. A některé věci napsané ve škole mají úroveň tak hroznou, že já osobně bych mu řekla aspoň: na tom dalším si dej záležet víc, anebo bych mu to rovnou nechala přepsat. Co dělá učitelka, ví Bůh. Taky mám dojem, že i když patrně něco trénují i ve škole (teď myslím psaní), tak doma, když píše úkol, zjistíme, že vlastně neví, jak to má dělat. - Máme štěstí, že ještě před nástupem do školy uměl číst, počítat minimálně do 20 či 50, hodiny znal, takže novinkou pro něj bylo jen to psaní a některé detaily, třeba interpunkční znaménka. Jaksi mám místy pocit, že s manželem suplujeme práci učitelky. A to je v synově třídě jen 15 dětí!
Někdy se děsím, co bude, až třída dožene synovy znalosti - a začnou se učit to, co ještě neumí:-(
M.
Odpovědět