Re: Hodnocení testů na 2. stupni
mám takto syna v tercii, přesto, že patří k nejlepším ve třídě, s největším přehledem, nemá zdaleka samé jedničky, jednak tím, že býval dost nemocný, letos se to konečně zlomilo
donesl 5 dvojek, mě to přijde krásný, jemu to přijde blbý, má ale právě výkyvy, v dějepise má větší znalosti než sama paní učitelka...
v angličtině exceluje.. je ale dysgrafik a dysortografik na což nová pí učka dost peče a při testech slovíček občas přehodí písmenko, ona už to hodnotí ale jako chybu... tak mu tam háže dvojky...
kvůli dysgrafii neumí přesně narýsovat, přesně ví, jak to má technicky být, ale neumí to narýsovat hezky přesně s povolenou odchylkou, má na to dvoustránkový elaborát z PPP, na co mají brát ohled, přesto, že jsme velice rozumní a chtěli jsme úlevu jen na to rýsování a diktáty a to přehození písmenek v jazycích (měl by mít i v jincýh předmětech), tak jediný, kdo na to bere ohled je češťinářka.. v těch diktátech - syn píše každou druhou větu
nicméně ta zase rok co rok zvyšuje laťku pro jedničkáře, letos mohl mít na výzu jedničku už jen ten, kdo měl průměr do 1,3
takže syn při průměru 1,4 před pololetkou si spočítal, že ikdyby dostal z obojího za 1, tak mu to stejně nevyjde a pololetku úplně vypustil. Vypouští i jiné aktivity v ČJ, přesto, že ČJ miluje, má přečteno už kolem 1.000 knih, sám už píše třetí knihu, jako jediný z celé třídy se jí přihlásil do olympiády a z celého nižšího gymplu postoupil do krajského kola.. a tak bych mohla pokračovat... myslím, ale že zvedáním laťky paní učitelka děti demotivuje..
na jedničku dycky přeci bylo do průměru 1,5
pak už ale záleží na tom, jak koho to moc trápí, mě by netrápila ani občasná trojka na výzo.. pokud je dítě spokojené a někam se posouvá, u nás známky trápí víc syna než mě. Mě přijdou moc hezký na to jak je to náročná škola.
Odpovědět