1.2.2016 12:29:04 Monty
Re: Hodnocení testů na 2. stupni
Brunhildo,
tak já jsem toho názoru, že by hodnocení mělo zohledňovat i jiné věci než čistě počet chyb. Ona totiž není chyba jako chyba - a učitel pozná chybu z nepozornosti od chyby z neznalosti. Nebo by aspoň měl. Hodnotit se pak má celkový výkon za to pololetí, ne čistě počet chyb v písemkách. Nevím, třeba vezmu jako příklad dějepis - dítě látku ovládá, ale chybuje v letopočtech. Píše se písemka, z ní je vidět, že dítě učivo ovládá, rozumí tomu, je orientované, ale plete si ty letopočty. Už to sice nebude na jedničku, ale těžko je to stejný výkon jako u dítěte, které sice bude umět letopočty všechny, ale látce nebude rozumět, jen se naučí letopočty jako básničku.
Odpovědět