21.6.2010 10:55:59 Pawlla
Zbytečnost
Slovní hodnocení má můj syn na speciální škole,ale jenom z matematiky.V ostatních předmětech chci známky i kdyby to měly být trojky.V matematice není schopen vzhledem ke svému postižení násobit,dělit atd.(nemá představivost)měl by samé pětky a nijak by to nemohl ovlivnit,to je demotivující a v takovém případě je to oprávněné.Dcera má klasicky známky,nevidím v tom problém,není pravda,že rodič nemá přehled o probrané látce ani,že pořádně neví jak na tom dítě je.Pokud s dítětem normálně komunikuju,vím přesně,kde jsou jeho znalosti a proč tu kterou známku má.V samotném článku se píše kolik práce navíc je to pro učitele,a to je další důvod.Nemělo by se naopak učitelům ubrat papírové práce,aby se více a hlavně individuálně mohli věnovat dětem?
Odpovědět