5.1.2017 23:34:45 Delete
Re: "Motivační" jedničky X objektivita hodnocení
Yuki,
s klukem doma makají od první třídy, myslím s tím nezralým, i ten dodatečný odklad na můj popud byli ochotní řešit (kluk chtěl zpět do školky hodně moc), když neměla PPP místo, tak to zkusili přes SPC a tam jsme právě narazili...odmítli kluka řešit, že má moc dobré známky. Přitom ho vyšetřili podruhé až v druhé třídě před pololetím a vycházeli ze známek z konce první třídy....a vysloveně mi napsali, že dokud bude mít dobré známky, tak se jím zabývat nebudou.
Takz mi chvilku trvalo přesvědčit tatínka, že bz kluk nemusel mít tak špatné známky jako měl kdysi on (právě tatínek to hodně bagatelizoval), doma to neschytává...
A mám výhodu i s tou PPP. Chodí mi do třídy kvůli asistentce, vědí, co a jak dělám, ani u jednoho dítěte, které šlo ode mě ze třídy na vyšetření, neřešili, že vlastně nemají známky, viděli sešity, mluvili s rodiči...a rodiče mi pak akorát říkali, že jim vlastně řekli totéž co já....takže i ten papír z PPP pak jen podpořil moje snažení....
Na tohle si fakt stěžovat nemůžu.
Spíš je otázka, co bude dál. Já s nimi letos v červnu končím. Takže je čeká změna a nejsem si jistá, že v tom, co dělám, bude někdo další pokračovat. I když teda zdá se, že na tu mojí třídu vychází ta lepší varianta a že alespoň něco by pokračovat mohlo. Každopádně já se teď snažím krom běžného učení připravovat je i na to, že to, co považují za samozřejmost, až tak samozřejmé není. Ne že by mě to těšilo, ale určitě se jim to teď přijímá snáz než v první třídě....
Odpovědět