4.1.2017 22:42:32 Yuki 00,03,07
Re: "Motivační" jedničky X objektivita hodnocení
já se ještě připojím s dotazem, teda nejde o první stupeň, jde dokonce až o gympl, ale o nižší i vyšší, řešíme to se synem od primy a je v kvintě.
v jednom předmětu mají testy, kde je třeba 20 otázek, ale taky nedávno 36 nebo 50, a přesto je známkování co chyba, to půl tupně dolů. A škola nemá jasně daný pravidla pro známkování.
Syn chytl pár pětek, vychází mu čtvera na vysvědčení a odmítá se učit, že to nemá s tímto systémem smysl.
navíc po nich chtějí něco, co jsem se já snad ani neučila, jde o můj obor, mám schovaný všechny svoje sešity z gymplu, nenašla jsme to tam, nidke, ani v semináři k maturitě, prost učitelka se rozhodla, že bduou umět podrobnosti a tak je drtí na volovinách, který k ničemu nejsou a takto známkuje
logický věci neuší nebo je chce taky odříkat jak básničku, ale kde jde o pamětní učení, tam teda jede :(
co se dá dělat s tímto známkováním? ředitel s tím nechce dělat nic, ptala jsme se ho, odpověděl mi, že škola nemá žádný systém, je to na učitelích
Odpovědět