Re: Zoufalství
mě matika nebavila, nešla, měla jsem z ní respekt
blýsklo se jen na gymplu, když jsme mělï nějaký čas profesorku, která uměla zaujmout a k mému údivu jsem to pochopila a BAVILO mě to (pochopení však opět zmizelo se změnou profesorky)
takže podle mě - v matematice obzvlášť - strašně záleží na učiteli
bohužel náš synek má oslabený matematický úsudek a dyskalkulické rysy - jinými slovy, matematika mu opravdu nejde a on za to nemůže
k tomu se ještě přidává naprosto nudná a biflovací výuka paní učitelky a pro něho by matematika vůbec nemusela existovat,
on si absolutně nedává do souvislosti učení a praxi a vůbec ho to nezajímá
je to dost neřešitelné, jelikož nemá žádnou motivaci a přístup paní učitelky je- musíš se to doma naučit
já už jsem utahaná jako "kůń" a nevím, jak s ním dál, aby ho to alespoň trochu začalo zajímat
tak toto je proklamovaný přístup k žákům se specifickými poruchami učení
Odpovědět