22.10.2016 12:49:21 Brunhilda
Re: Poznámka.
Zetko,
ach jo. Chceš řešit poznámku, ale nechceš do toho zahrnovat ani dceru ani sebe. Tudíž chceš řešit pouze učitelku.
Když ti tu učitelky píší, jak to asi ve škole chodí (čtení a sloh se prolíná, může být učen v jedné hodině, hodiny se mohou prohazovat,..), jak daná učitelka asi funguje (odměny-pochvaly, tresty-poznámky) a proč to nejspíš takto řešila, napíšeš, že situaci nezvládla.
Pak dále píšeš, že by učitelka prostě měla třeťáky zvládnout, nemělo by se jí stát, že tohle nezvládne, nemá autoritu. - z toho celkem logicky plyne, že chceš naznačit, že učitelka nemá autoritu a to už není o jedné situaci.
Nevím, jestli zkušenosti učitelek znamenají fascinující demagogické vývody a ani si nemyslím, že vyjádření názoru na tvoje postoje a reakce musí být hned demagogie. Ale jo, beru, že je to tvůj názor, že si to myslíš.
Osobně si myslím, že hodnotit situaci bez zhodnocení toho, co který účastník dělal, jde dost těžko. Ty jsi chtěl hodnotit jen situaci a jednoho účastníka. Tohle já neumím, umím to zhodnotit vcelku a s více podrobnostmi, proto jsem se k tomu ani nevyjadřovala.
Ano, od tvého záměru soustředit se jen na poznámku jsem se odchýlila, protože mě opravdu zajímalo, jak se taková situace řeší doma - co řekne dítě, jak situaci popíše, jak na to následně reaguje rodič. Přišlo mi divné založit kvůli tomu nové téma.
Odpovědět