22.10.2016 11:02:57 Brunhilda
Re: Poznámka.
Zetko,
"Dcera to vnímá jako chybu, která se nebude opakovat. Naprosto zbytečné k tomu cokoliv dodávat."
.. to, že to dcera vnímá jako chybu nevypovídá nic o tom, cos jí k tomu řekl nebo jak ses tvářil. Já tě neznám a abych si udělala nějaký názor, je pro mě důležité vědět víc o tom, jak to proběhlo (třeba i to, co jsi řekl nebo jestli to učitelka probrala v kabinetu s manželkou).
Taky je jiné, pokud to dcera sama vyhodnotila jako chybu nebo pokud by to vnímala, jako že to bylo v pořádku.
Moc podrobností jsi tu nepsal.
Proč mám pocit z tvé reakce, že "přece bylo jasné, jak to u vás proběhlo a proč bys teda měl cokoli dodávat"?
Já jsem se jen zeptala, zajímalo mě to. Vlastně jsem ani diskutovat nechtěla. Teď mi přijde, že jsi ani zájem o diskuzi neměl, jen potřebu obhájit svůj názor a přesvědčit ostatní, že to prostě ta učitelka nezvládla.
Možná nezvládla, možná ano.
Tvoje příspěvky mě spíš posouvají na stranu učitelky. Už jen proto, že i kdyby to zrovna v té situaci nezvládla a tobě se její reakce nelíbila, máš možnost to probrat s ní a ne ji tady vláčet jako neschopnou a bez autority. Co když to v tu chvíli fakt nezvládla, nevěděla si rady, jak to rychle ukončit, a tak sáhla po poznámce, která to v té chvíli vyřešila; co když jí to teď leží v hlavě a říká si, že to měla udělat jinak a příště zkusí něco jiného?
Jak už tu někdo psal - dělat trenéra a učit je fakt něco jiného. A učitel musí reagovat na stovky situací. Fakt nepřipustíš, že to někdy učitelé nezvládnou dokonale?
Jasně, třeba je ta učitelka na sebe pyšná, jak to super zvládla. To my ale nevíme a zjevně to nevíš ani ty. Tak nás tu přestaň přesvědčovat, jak je směšné, jak to nezvládla.
Odpovědět