Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení
A ještě něco, u každého dítěte se dá najít něco, co se mu povedlo, za co je možný ho pochválit. A právě u té výtvarky je to někdy dost velké umění, ale o tom to je. Musí přistupovat fakt ke každému individuálně, i když jich je ve třídě pětadvacet.
Já z výtvarky vždycky byla tak vycucaná, že jsem si chodila do češtiny odpočinout. S každým dítětem promluvit, sledovat, co mu jde, radit, povzbuzovat, radovat se z toho, co se mu povedlo a tak , aby každý měl pocit, že v tu chvíli vnímám jen jeho. A hodnocení jejich prací je vždycky nejtěžší. Aby byloi ocenění ti nejlepší, i ti, ktrerým něco nešlo. Jak vysvětlit , že dám jedničku u těm druhým...děti jsou háklivé na spravedlnost. Probrat hodnocení individuálně, u každého vyzvednout něco jiného a aby to třída brala.Ale všechno se dá. jen se tomu musí hodně odevzdat energie anebrat to jako rohlíky na pultě. Pak učit výtvarku může být jeden z "nejnáročnějších" předmětů.
Odpovědět