| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení

 Celkem 49 názorů.
 Ennywan 


Téma: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 16:34:27)
Dneska přišel náš druhák ze školy a první co mi hlásil, že je smutný, protože dostal z výtvarky čtyřku. Prý dle píuč. svou práci odflinknul. Ale podle syna se tak snažil, ale že mu to prostě líp nešlo. A že závidí druhým dětem, které to měly krásné a čtyřku nedostaly. Měly z papíru vytrhat kostel. Je mi ho moc líto, protože vím, že mu opravdu práce tohoto typu nejdou. Před pár dny měly například z papíru natrhat hrozny, měly na to nějakou dobu a kdo za tu dobu natrhá hroznů co nejvíc. Bohužel syn byl poslední. Nemá výtvarné ani tvořivé nadání, ani ho to nebaví. Chtěl by to mít v jeho očích dokonalé, ale nemá, tak radši netvoří. Takže ho doma do tvoření nenutím. Nicméně mi přijde, že dávat čtyřku z takové činnosti je celkem demotivující. Navíc prý jak trhaly ty hrozny, tak se mu děti smály, že jich natrhal nejmíň. Ten kostel jsem ještě neviděla, ani tu čtyřku zatím v žákovské nemá, ale přijde mi zbytečné dávat takovou známku, pokud dítě vytvoří něco a aspoň se to trochu zadání podobá. Co si o tom myslíte? Dostávají vaše děti také horší známky z VV?
 Pawlla 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 16:39:12)
Jitu,to je hrůza,vždyť mu tu činnost úplně znechutí.Nesouhlasím se známkováním výchov a u výtvarky už vůbec ne.Co se líbí jednomu,nelíbí se druhému,učitelka má snad na tohle patent?
 Anni&Annika 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 16:41:12)
to je jak s hudebkou..nemas hudebni sluch, nemuzes mit nikdy jednicku...taky pekna blbost~k~
 zerat 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 16:50:52)
Možná mě odsoudíte, ale mě celých 8 let ZŠ fakt štvalo, že jedničkáři měli jedničky i za ošklivý kotoul, dřep... a my si to museli opravdu oddřít, abysme tu 1 skutečně měli,- jak v žákovce, tak potom i na vysvědčení... Možná budu mluvit jinak až holka přinese taky 4, protože výtvarně taky není na výši, ale zatím na tom nevidím nic špatného... Nicméně u nás teda zase je ze strany dcerky snaha výtvarničit -od malinka spolu doma lepíme, stříháme... baví ji to, byť opravdu jiným zručným se nejspíš možná nikdy nevyrovná. Co by ale měla učitelka řešit určitě je to posmívání - to se mi nelíbí!
 Ennywan 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 16:53:55)
Nevím, jestli ten smích řešila, na to jsem se syna neptala a vysvětlila jsem mu to aspoň já, aby mu to tak nevadilo.
 babiki 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 16:54:56)
Zerat, je proste blbost ze tyhle predmety znamkovat...
ja neziju v CR a slovni hodnoceni maji deti ze vseho a za me ~R^

dodnes si pamatuju jak byly sikanovane deti v TV, ucitelem i ostatnima detma...ne kazdy je schopny udelat kotoul a vsechny ty ostatni hovadiny..misto aby v detech probudily radost z pohybu, tak v nich vyvolaji odpor...
 zerat 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 17:02:46)
Babiki, ale mně to přijde diskriminační. Já třeba byla dobrá v TV, výtvarka mi šla taky, hudební výchova levou zadní, ale třeba s matematikou jsem válčila. Kdyby se tyhle činnosti neznámkovaly, tak bych možná zase pro změnu já měla sebevědomí na nule... Myslím, že lásku k výtvarničení přece může rozvíjet i maminka doma a příp. najít nějaký kroužek, kde se může dítě zdokonalit ~d~ jsou přece věci, které myslím, že jdou vypilovat ~d~
 Ennywan 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 17:08:11)
Zerat no nevím, ale jestliže to dítě prostě nebaví, tak tu lásku v něm nejspíš nevypěstuju, stejně tak mi přijde blbost ho dávat zdokonalovat do kroužku, který by ho prostě nebavil ~d~
 Pawlla 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 17:15:02)
No jistě,kroužky slouží k vyplnění volného času a odvíjí se od zájmu dítěte.
 babiki 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 17:16:32)
Zerat, matematika se da do jiste miry naucit...mrstnost, ohebnost, hudeb.sluch a oko do vytvarky fakt tezko...
sebevedomi na nule bys nemela, nebot tve slovni honoceni by ylo velmi dobre..ubylo by sikany a nestastnych deti
ja treba nenavidela kolektivni sporty..zkousela jsem to prekonat, ale proste to nejde, vidim mic, uhnu...nenadelam s tim nic
 zerat 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 17:21:22)
Jitu, já nevím, co poradit-násilím to nepůjde určitě.
Naše holky obě od malička hrozně baví byť starší fakt na kreslení moc zručná není a ani v jiných výtvarných odvětvích neviniká (sama vidím, že to často odflinkne a nedá tomu tolik kolik by to chtělo -třeba teď jsem podepisovala úkol, který odflinkla a ví to i ona), když si v zimě jen tak sedneme ke stolu a něco vyrábíme. Nic geniálního, jen si modelujeme; nebo lepíme obrázky z různých odstřižků, nebo si vyrábíme prstové barvičky; barvíme sůl, cukr a pak s tím vysypáváme obrázky, nebo lepíme s korálky... na podzim si hrajeme s listím; minulý týden zbyly kousek prkýnek, tak s manžou vypalovaly, upozorňuju, že manžel má snad umy všeho druhu, ale výtvarný ho minul...
Já si moc neumím představit, čím bych holky bavila, kdyby mi tohle sabotovaly ~d~ A taky to o získaném umu beru podle sebe. Jediný co mi snad nikdy pořádně nešlo bylo modelování a před lety jsem byla fakt překvapená, jak krásně mi jdou modelovat figurky na dorty... tak si skoro říkám, jestli jsem třeba jako dítě nebyla málo houževnatá ~d~ ale to fakt nevím.
 Pawlla 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 17:17:36)
Co se týče matematiky,tu jde lehko oznámkovat,buď má příklad dobře nebo špatně.U výtvarky je to jiné,jak chcete říct,že tenhle obrázek je pěkný a ten už ne,každý to vidí jinak.
 zerat 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 17:24:42)
Pawlo, jako vidím já na svém dítku, že něčemu nedá tolik co by to potřebovalo, že u toho dělá blbosti... třeba to vidí stejně i učitelka ~d~
 Pawlla 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 17:26:43)
Zerat,to beru,nebo pokud nenosí pomůcky atd.,ale pokud se snaží,jen se to p.učitelce nelíbí,tak to ne.
 babiki 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 17:27:03)
Zerat,ale tebe to bavi..proto s holkama vyrabis...trebas pro me a moji maminku by neco podobneho bylo za trest ~d~
 zerat 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 17:32:33)
Babiky, přišla jsem k tomu jako slepý k houslím fakt. Já třeba opravdu neumím malovat - jako namalovat princeznu je pro mě porod a byť se snažím sebevíc prostě do dokonalosti má hodně daleko ~k~- moje ségra má malířské nadání po prapředkovi, ale zase neumí modelovat a před mými dorty "padá na zadek"... Ale když dcera měla rok, tak jsem si objednala z Portálu nějaké knížky "200 výtvarných činností", "Dalších 199 výtvarných činností", "Výtvarné činnosti pro malé děti" a podle nich jsem výtvarničila... kdybych neměla ty knížky, tak jsem jako slepý bez brýlí :-)
 babiki 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 17:41:25)
Zerat, neblbni, jeste si to pri pristi navsteve CR koupim ~t~
 zerat 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 17:45:03)
~t~
 Siddhártha 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 19:47:01)
Pawllo, přesně. A ještě, jak chce někdo ohodnotit, kolik do toho každé dítě vložilo?
Já třeba tak slavný Kupkův obraz, který jsem si pracovně nazvala "kód na zboží" přímo nesnáším, a někdo ho vydražil za asi 4,5 mega, jestli se dobře pamatuju, protože je to super umění.
 Lída,3 kluci a holka 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 20:38:45)
Pawllo, ale ono to ani se známkováním matiky není tak jednoduchý ~;) Žák může třeba použít správnej postup, případně postup, kterej se ve škole neučil, ale je taky správnej a navíc chytrej, ale pak během výpočtu udělá hloupou chybu (třeba se přehlídne a napíše, že 3+3 je sedm). Výsledek má špatně, ale zbytek je celej v pořádku... takovej příklad přece nejde hodnotit, jako že je celej špatně. ~d~ Kantor, kterej matiku známkuje JEN podle správnosti výsledků, je u mě blb.
 Pawlla 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(15.9.2010 6:56:57)
Lído,jistě,od toho jsou mezi jedničkou a pětkou ještě i jiné známky.~;)
 Lída,3 kluci a holka 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(15.9.2010 8:41:36)
Jo, ale naprosto správnej a chytrej postup s početní chybou bych hodnotila nejhůř dvojkou. Bohužel to tak většinou není... ~Rv
 Siddhártha 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(15.9.2010 13:36:41)
Lído, nevím, jak je to ted, ale za mě to bylo hlavně tak, že to muselo být vypočítané způsobem, který preferoval učitel. Neexistovalo, aby to dítě vypočítalo nějak jinak. Takže i když měl výsledek správně, neměl postup a tudíž za 5 ~a~
 Lída,3 kluci a holka 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(15.9.2010 23:16:50)
Sidd, jak u kterejch učitelů ~;) My jsme právě měli takový, kde se přijímal JAKEJKOLI správnej postup. To, co popisuješ, považuju za zločin na matice ~Rv~Rv~Rv
 Siddhártha 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(16.9.2010 13:50:40)
Lído, já to ještě zažila na střední škole. Měli jsme jeden rok takového... no... šak si domysli :-)
Napsal na tabuli příklad i s výsledkem s tím, že: "podle tohoto vzoru budeme počítat další příklady". A co, že jsme nepochopili, kde se co vzalo. A když jsme si poradili svojí logikou, tak smůla.
 Siddhártha 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 19:45:00)
Zerat, tak když jsi válčila s matikou, tak lásku k matice přece může rozvíjet i maminka doma a příp. najít nějaký kroužek, kde se může dítě zdokonalit ~d~ jsou přece věci, které myslím, že jdou vypilovat ~d~.

 zerat 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 19:47:49)
No dyť jo :-D ale zase jsou věci, který jdou sami a vyvažují to...
 Siddhártha 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 19:50:39)
Které věci co vyvažují?
 zerat 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 19:52:31)
Mé sebevědomí, že mi něco šlo na jedničky i bez doučování ~;) ale netvrdím, že mi šlo teda úplně všechno ~Rv
 Siddhártha 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 19:55:12)
Ale pokud Ti někdo něco znechutí neobjektivním hodnocením...
Já takto měla znechucených spoustu věcí a vrátila jsem se k nim až v dospělosti a docela mě mrzí ty roky, kdy jsem se daným věcem nevěnovala. Už jen proto, že jsem se mohla posouvat dál, mít z těch činností radost...
A třeba já neřeším sebevědomí jako celek, ale to, že v jistých věcech to sebevědomí nemám a vlastně úplně zbytečně.
 babiki 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 16:45:23)
jitu, to je des..cenit se ma snaha
taky nesouhlasim se znamkovanim vychov, nechapu,ze se to jeste dela
a ze se mu deti smaly...ach jo, bobek ~6~
 Dadulka,02/06,06/07 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 16:48:23)
Ale tohle se dá aplikovat na všechno, nemáš matematické nadání, nemůžeš mít nikdy jedničku....
\známkování výchov je problém,s tím souhlasím,ale zase je to někdy ocenění dětí, kterým právě nejdou ostatní předměty, nemůžou být všichni ve všem stejně dobří.
Nicméně 4 je trochu moc.
 Ennywan 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 16:52:42)
Jak jsem psala, ještě jsem to neviděla a s uč. nemluvila, třeba to odfláknutí bylo v tom, že třeba neudělal tři okna a měli je udělat, neudělal kříž a měly ho udělat. Pak bych možná to známkování pochopila, ale i tak mi přijde čtyřka dost. Dávala bych asi nejhorší známku 3 když už, pětku třeba jen pokud by dítě odmítlo práci úplně udělat nebo by to se zadáním nemělo nic společného. V tomto případě bych to chápala. No uvidím.
 zerat 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 16:52:44)
Dadulko, je fakt, že mě 4 taky přišla moc, ale zase co vím a slyším, tak i z první třídy mají děti z diktátu 3 nebo 4 ~d~ Možná by neuškodilo pobavit se s učitelkou, jestli opravdu vidí, že se kluk nesnaží... ~d~
 Uliana 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 18:31:11)
Jenže češtinu a matematiku budou opravdu potřebovat pro život, na rozdíl od VV (pokud se tím nechce někdo živit). Nemyslíš tím přece, že matematika a výtvarná výchova má pro děti - jejich další vývoj a uplatnění - stejnou důležitost, ne?
Už se to tu několikrát řešilo...
Prostě výchovy jsou jiný level než ostatní výuka, podle mě.
 Zajdulka 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 19:59:40)
Uliano ano, je to jiný level. Pak si ale myslím, že špatné známky jsou blbost, pokud se tedy dítě snaží. ~d~
 Uliana 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 22:35:50)
No samozřejmě, tak jsem to myslela.~;)~x~
 Vokounka 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 18:31:34)
Je to sprostý. A pěkně mně to naštvalo!~:(
Nevím, co Ti napsali ostatní, ale máš naprostou pravdu, že je to demotivující. Ta učitelka musí být pedagogický diletant. Učím taky Vv.
Je to neomluvitelný lapsus. Pak nemají mít děti k tvořivým činnostem odpor, když se to známkuje jak násobilka.
Kor na prvním stupni - u druháka!!! Měla by se snažit dát jedničku každému a když to opravdu nejde, tak třeba neznámkovat. A příště dát jedničku za jinou věc.
 Vokounka 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 18:41:51)
A ještě něco, u každého dítěte se dá najít něco, co se mu povedlo, za co je možný ho pochválit. A právě u té výtvarky je to někdy dost velké umění, ale o tom to je. Musí přistupovat fakt ke každému individuálně, i když jich je ve třídě pětadvacet.
Já z výtvarky vždycky byla tak vycucaná, že jsem si chodila do češtiny odpočinout. S každým dítětem promluvit, sledovat, co mu jde, radit, povzbuzovat, radovat se z toho, co se mu povedlo a tak , aby každý měl pocit, že v tu chvíli vnímám jen jeho. A hodnocení jejich prací je vždycky nejtěžší. Aby byloi ocenění ti nejlepší, i ti, ktrerým něco nešlo. Jak vysvětlit , že dám jedničku u těm druhým...děti jsou háklivé na spravedlnost. Probrat hodnocení individuálně, u každého vyzvednout něco jiného a aby to třída brala.Ale všechno se dá. jen se tomu musí hodně odevzdat energie anebrat to jako rohlíky na pultě. Pak učit výtvarku může být jeden z "nejnáročnějších" předmětů.
 Ennywan 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 19:21:30)
Vokounko díky za názor. Já mám jen vyjádření syna. Zatím nevím, proč takovou známkou uč. ohodnotila. Nevím, co je myšleno tím, že to odflinknul. Já nevím, třeba měly udělat tři okna a on udělal dvě nebo kříž na kopuli a on neudělal žádný. Nevím právě, jaké bylo zadání. Jestli mohly udělat kostel, jaký kdo chtěl nebo všichni stejný. Možná ho tím chtěla vytrestat, aby byl příště pečlivější, aby se víc snažil, dával pozor při zadání? Fakt nevím.
 Vokounka 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 20:42:16)
Ale to je fuk, jestli udělal něco jinak. Dvě nebo tři okna. Čtyřku dávám naprosto výjimečně, většinou když osmák nepřinese lautr nic, hodinu bojkotuje,ke konci něco načmárá...Vpodstatě za přístup.
Prostě nic mně nepřesvědčí o nutnosti dát druháčkovi po dvou týdnech ve škole čtyřku z výtvarky.
Šla bych za ní a jen se zeptala na důvod. Co si ona o Tobě pomyslí Ti může být jedno a je jen dobře, když uvidí, že se to rodiči nezdá.
A Ty si aspoň uděláš obrázek s kým máš tu čest a jak ona přistupuje k tomu vzbudit v dětech radost z tvoření. Hlavně at si pančelka uvědomí, že ve výtvarce víc než kde jinde jde o tu cestu,o proces tvorby, o hravost - o kterou by děti neměla připravit a ne o výsledek.
 Zajdulka 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 20:01:48)
Vokounko víc takových jako jsi ty. ~R^
 Siddhártha 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 19:42:03)
Jj, hodnocení takového předmětu je na zabití. Proč se to ještě nezrušilo? Podle mě je to přežitek. A jak čtu takové případy, tak se vždycky nase...~q~~q~~q~

Synka mi je líto ~6~
 Jedůfka / 99,00 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 21:11:49)
To je fakt síla. Takovouhle prudu neměl ani syn v primě. Výtvarka se známkovala stylem - jedničky za povedené výtvory a za snahu, jiné známky se nedávali. Kdo získal pět jedniček za pololetí, měl jedničku na vysvědčení. Učitelka byla úžasná, naučila děti různé nové styly malování, syn na základce výtvarku nesnášel, tady jí miloval. Letos mají nového učitele, velká škoda.
 magrata1 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(14.9.2010 21:55:32)
Jsem výtvarník? Asi jo. Každopádně mám titul BcA. Připravuju děti na talentovky z VV na SŠ, v poslední době se mi několik dostalo na architekturu. Chci učit VV na ZŠ na vyšším stupni. A můj názor je, že u malých dětí se má dávat jednička (s výjimkou nějakých sabotérů, kteří by třeba zničili výkres sousedovi), to bych řešila dle situace. Opravdu mě se.ou uvědomělé pí. uč., které dají v první třídě děcku trojku za to, že namalovalo moc velké sněhové vločky nebo červenou louku (skutečné případy synovců, mmch. docela výtvarně nadaných). Jsou to slepice, které ví o výtvarné činnosti prdlajs a nedovedou pochopit výtvarnou zkratku či posun, chtějí jen přesné reprodukce skutečnosti.
K tvému synovi-doma s ním co nejvíc tvoř, chval ho a možná se budeš divit, že se u něj projeví výtvarný talent. dost často se svým výkonem nejsou spokojené nadané děti, protože mají jasnou představu, jak to má vypadat, ale ještě to neumí ztvárnit. Dcera se i docela vzteká, když hned není všechno dokonalé. Je třeba uklidňovat, povzbuzovat a vést. A to ať je či není nadaný. Výtvarná činnost je považována za něco zbytečného, ale málokdo ví, že při ní se zapojuje stejná část mozku jako při matematickém myšlení-obojí je celkem abstraktní činnost. A myslím, že rozvoj výtvarky přispívá k rozvoji matematického myšlení.
 margotka78 alias shit-roller 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(15.9.2010 13:46:02)
Tak dle mého názoru je učitelka kantor na prd, když nepozná, že se dítě snaží a nejde mu to.
Většinou se za to dávají takové ty dvojky z milosti a za snahu.
Můj syn je to stejné.Loni přišel (ve 4. tř.), že na konci roku bude asi jediná dvojka a to z VV. Jsem mu řekla, že je to jedno, ať se netrápí malichernostmi.
Nakonec měl samé 1.
Je to o přístupu učitele. ~;)
Bych za tou Vaší důrou asi vlítla a viděla by čardáš!
 Ennywan 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(15.9.2010 14:50:12)
Takže dnes přinesl v žákovské místo známky - "vytrhávání - nezvládl" a je to v kolonce pracovní činnot. Momentálně to řešit nebudu, ale na třídních schůzkách se jí zeptám, v jakém směru to nezvládl.
 Ennywan 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(15.9.2010 15:08:09)
A dolovala jsem teda ze syna, v čem to teda nezvládl a říkal, že to prostě za 2 vyučovací hodiny nestihl, protože pořád začínal znova, protože to chtěl mít dokonalé a nelíbilo se mu to ~d~ Takže mu tam proti ostatním chyběly okna, kříž, střecha či co. Pro sebe si z toho dělám závěr, že synovi vytrhávání nejde. A procvičovat se v tom nebude a nechce.
 Siddhártha 


Re: Výtvarná výchova, pracovní činnost - hodnocení 

(16.9.2010 13:42:13)
Jitu, možná, kdyby neměl pocit, že to musí být dokonalé, nezačínal by stále znova a stihl by to celé, akorát tak, jak by se to líbilo jenu. Ale když to musí být hezké podle úči, to je pak těžké. ~q~

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2025 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.