Jsou konvenční školy vhodné prostředí pro učení?
Co udělá s motivací dětí, přibudou-li k potížím ve škole ještě domácí úkoly navíc a velké dávky opakování a procvičování?
Kromě odpovědí na tyto otázky se dozvíte, jak s dětmi pracovat.
Lenka nám také vyprávěla o šokujících výstupech z výzkumu vězňů s dyslexií na kterém se podílela i o založení školy Poznávání.
Lenka Krejčová je psycholožka, ředitelka DYS-centra® Praha, neziskové organizace, jejímž cílem je podporovat lidi s takzvanými specifickými poruchami učení a chování. Dyslexie, dysortografie, dysgrafie a dyskalkulie, ADHD a ADD.
Vystudovala psychologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze, kde také psychologii vyučovala.
Věnuje se publikační a výzkumné činnosti. Je členkou výboru České společnosti „Dyslexie“.
Učila v několika středních školách, v jedné z nich zastávala funkci výchovné poradkyně a školní psycholožky. Pacovala ve středisku výchovné péče.
V DYS-centru Praha se věnuje diagnostice dětí, dospívajících i dospělých. Dynamické diagnostice, konzultační, poradenské, reedukační práci s klienty.
Je spoluzakladatelkou a členkou vedení tzv. Laboratorní školy, ZŠ Poznávání v Praze.
Těhotenství |
Dítě |
(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.