29.1.2015 9:30:20 Filip Tesař
Re: mmm
No jo, já vím, že jsem to nadhodil jak Hurvínek válku. Jenže já neměl ani tak na mysli skupiny po deseti a práci na "projektech", to je spíš už taková třešnička na dortu. Spíš spolupráci ve dvou, případně ve třech až čtyřech.
Já bych osobně kacířsky naboural ten zajetej individualizovanej systém: písemky, testy, zkoušení, domácí úkoly. Nevidím v tom, pokud je tohle celej systém, potřebnej účel. Individuální prověřování znalosti jo, ale mělo by navazovat až jako nejvyšší stupeň, základ by měl bejt postavenej trochu jinak.
A vím, že to nejde udělat přes noc, nejen kvůli učitelům, i kvůli žákům, který i v liberálních školách bejvaj pérovaný od první třídy zásadou "hlavně samostatně" (neopisovat, nenapovídat...).
Odpovědět