| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Jedináček

21.10.1999 12:20:44 Lenka Čížková

Re: Jedináček

Ahoj,

já sama zatím děti nemám, studuji, je mi šestadvacet a hrozně se těším, že nejpozději do třiceti budu mít prvního drobečka, a po něm ještě tak dva další (pokud to dovolí zdraví, všechno ostatní se nějak zvládne). Já sama jsem ze dvou dětí. Samozřejmě byla období, kdy bych sestru nejradši prodala nebo vyměnila, ale popravdě řečeno, neumím si představit, že bych ji neměla. Můj muž má dva sourozence, sestru o dva roky mladší a bratra mladšího o osm let. S oběma vycházíme velmi dobře, a byla jsem šťastná, kolik prima lidí mi svatbou přibylo do rodiny. A proč si myslím, že jedno dítě je málo? Měla jsem kolem sebe několik takových během základní školy. Všichni byli poněkud více rozmazlení (někteří opravdu extrémně), většinou na nich (coby jediném potomkovi) rodiče lpěli tak, že na případné výchovné akce nemohlo dojít (co kdyby s nimi jejich miláček přestal třeba mluvit!), a tyto děti buď byly stranou kolektivu, nebo neuznávaly jiné než vedoucí místo v něm. Zkrátka trošku nabourané sociální vztahy.

Zdraví

Lenka
Odpovědět
Průběh diskuze (8 názorů)
Jedináček Miluška 20.10.1999 17:30
*Re: Jedináček Šárka, za pár týdnů první 20.10.1999 18:6
**Re: Jedináček Miluška 27.3.2000 22:18
*Re: Jedináček Lenka Čížková 21.10.1999 12:20
*Re: Jedináček Radana Chybová ,2 děti 21.10.1999 13:2
*Re: Jedináček MamkaZdenka+dcerkaZdenka10měs 27.10.1999 21:50
**Re: Jedináček Jana, svobodná, bezdětná 1.11.1999 15:48
*Re: Jedináček Lucie, dcera 5 let 4.11.1999 13:24

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.