24.9.2015 18:38:10 Pawlla
Re: Loajalita vůči škole
A prodavačka je něco méněceného?"Náš zákazník, náš pán" vnímám tak, že ten kdo poskytuje službu zákazníka potřebuje a škola žáky potřebuje.Na straně poskytovatele by měla být profesionalita a snaha vyjít zákazníkovi vstříct.To neznamená , že je jeden nebo druhý podřízen, zákazník nemá žádné rozhodovací právo.Já to vnímám tak, že je to o profesionalitě,tak jako v každém povolání, kde se pracuje s lidmi.Pravda je, že u nás s tím byl donedávna problém, třeba kauza kolem paterčat to krásně ukázala,jen málo lidem přišlo divné, že sociální pracovnice vynáší informace o svých klientech, ještě k tomu dost podivným způsobem.Postupně se to zlepšuje, někde rychleji, někde pomaleji, školství teda moc rychlé není
Odpovědět