Re: Loajalita vůči škole
Bohužel, nějaké připomínky od holek jsem slyšela už před pár lety, ale myslela jsem si, že přehánějí. Teď mi to popisovaly bývalé deváťačky dosti barvitě. A kdo z pedagogů má něco proti němu, letí. Na škole učí asi největší procento chlapů v naší republice. Ovšem, ti jsou přijímáni patrně na zálkadě vlastnictví "inštrumentu", většinou jsou to neschopní a líní cápci. Např. v TV se buď hraje fotbal nebo opičí dráha. Šplh, skok, běh, tělocviční náčiní- to je dětem utajeno až do vyššího stupně. Stejný učitel má i praktické činnosti na nižším stupni. Tyto hodiny obnášejí kreslení pastelkama nebo stavění z lega. Lepidlo, nůžky, jehla a nit- to se tady nevede. Zeměpis učí tak, že v lepším případě odříká to, co je v učebnici, případně odejde a děcka si dělají výpisky. Podobných je tam několik. Talentovaní učitelé tam často brzy skončí, protože něco kritizují. Pak na ně ředitel najde nějakou starou špínu, klidně i pomluvu, pohrozí, že to vytáhne na světlo a učitel dá sám výpověď. Výuka na vyšším stupni nemá úroveň, na nižším stupni je to tak 50:50, koho děcko chytne. Někteří jsou tam skvělí, jiní nestojí za řeč.
Odpovědět