3.9.2014 9:24:52 Yuki 00,03,07
Re: Jsme v pasti
zašnu odkonce - ten prvňáček stráví ve škole 4 hodiny a myslíš, že má ještě sílu na něco víc? on potřebuje efektivně využít čas v té škole, ne to tam proseděšt a pronudit se a doma pak dělat
další věc je opět dokola to stejný - potřebuje průvodce, který mu ukáže směr, k tomu potřebuje toho učitele a ten učitel, aby věděl, jak s děckem dělat, potřebuje vědět, co děcko už umí a hjak na tom je, protže kdyby to chudák učitel měl u každýho zjišťovat zvlášť, ani by se nedostal k práci, a to ani s tím normálním zbytekem třídy, ani s tím, kdo tu pomoc potřebuje, jakoukoliv
a znovu opakuju i to, že děcko v tomto věku (1-2. třída) není schopný samo bez nějakýáho třeba asistenta(ale toho dostávají pouze děti s nedostatečnýma schopnostmma, nadaný neznám s asistentem ani jediný, pokud k tomu není třeba ADHD nebo AS) bez toho asistenta není schopno samostatně dělat na něčem jiným, než na čem dělá zbytek třídy
pedagog by opravdu neměl ve třídě s 26 dětma být sám, pokud tam má děti s různýma papírama z ppp, protože to zvládat jde hodně těžko, právě od toho by měl mít asistenta , který mu pomůže, pedagog naplánuje činnost a asistent dohlídne na to, aby pracovali i ti, kdo potřebují dělat něco jinýho, ať už kvůli dys nebo nadání nebo jakýámukoliv jinýmu důvodu
jenže u nás zatím funguje právě to, že toho asistenta mají děti s postižením a ne nadaný, přestož i tyto děti potřebují pomoc, a to absolutně stejně jako ti z opačnýho konce spektra nadání
Odpovědět