19.3.2009 21:34:23 MartinaNov (dva rošťáci
Re: Úspěšná reklamace
tak to mi povídej. Úředníci, to je kapitola sama o sobě.
Manžel zjistil, že v centru Ostravy nám zapíší narozené mimčo do pasu na počkání (informace podána na Magistrátu).
Tak jsem speciálně kvůli toho jela s malým do centra (mohli jsme si žádost podat i v naší čtvrti, ale tam bych si pas zase musela jít vyzvednout, čili 2x fronta, ještě kojím, zbytečné komplikace a problémy).
Na pasové jsme tedy dorazili kolem 13. hodiny, nikde nikdo. Asi 10 poboček, na všech úřednice. Vyplnili jsme žádosti, dali pasy a paní nám mile řekla, že to bude v pondělí. Na můj dotaz, jak to, že to není na počkání nejdříve říkala, že to se tak nedělá, tak jsem to zkoušela přes city (mám dvě malé děti, je to tu komplikované), malý do toho začal brečet, asi se jí mně zželelo, tak že to teda udělá, ale musíme chvilku počkat.
Šla jsem kojit do čekárny a za chvilku přišel manžel, vytočený do vývrtky. Ona úřednice, se totiž před ním otočila na kolegyni, která si něco ťupala do mobilu: "Šárko, prosím tě, zapíšeš mi to????"
No a Šárka teda odložila mobil, sedla ke stolu a zapsala naše pasy do evidence. Pak si opět vzala mobila pokračovala ve své kratochvíli.
V PRACOVNÍ DOBĚ. A vůbec jim nebylo blbé nám říct, ať si příjdeme jindy.... A to chtějí potvory 13. platy....
Opravdu je na nás, zákaznících a klientech, abychom začli obchodníky a úředníky vychovávat. Musí si uvědomit, že oni tu jsou pro nás (obzvláště úředníci placení z našich daní!), nikoliv my pro ně.
Doby ponížených žádostí a úplatků, abychom se dočkali toho, na co máme nárok, už jsou pryč!!!
Odpovědět