19.3.2009 12:33:20 Pavla, 4 děti
Reklamace v Tescu
Manžel dostává od zaměstnavatele jako bonus za uzavřené smlouvy TESCO DÁRKOVÉ POUKÁZKY. Co smlouva, to poukázka na Kč 1000,-. Jelikož v našem městě TESCO není, nemohu je využít na běžný nákup. Rozhodli jsme se tedy za nasbírané poukázky (Kč 20000,-) pořídit notebook. Za normální peníze bychom ho nikdy v Tescu nekoupili, ale poukázky jsme potřebovali utratit a nic jiného jsme nevybrali. Zakoupili jsme tedy notebook ACER za necelých 20000,-. Prodejce nás upozornil, že až ho spustíme a začneme instalovat Windows Vista, samo nás to vyzve, abychom si vypálili zálohu. To jsme učinili 6x za sebou a záloha se nikdy nevypálila do konce. Zničili jsme tedy vlastních DVD a nic z toho. Jeli jsme tedy notebook reklamovat. Po dvouhodinovém dohadování nám byl vyměněn za jiný kus. Situace se bohužel naprosto stejně opakovala. Nás čekala 3. cesta do TESCA s nejistým výsledkem. Notebook jsme nechtěli, chtěli jsme peníze.
Nakonec jsme z nich alespoň vytáhli TESCO POUKÁZKY, za které nevím, co koupím.
Psala jsem dotaz na Českou obchodní inspekci, zda-li jsme měli nárok na vrácení částky v Kč nebo jen na TESCO POUKÁZKY. Odpověď nepřišla. Nevíte to prosím někdo? Máte někdo podobnou zkušenost?
Děkuji, Pavla
Odpovědět