| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Zajíc v pytli

 Celkem 19 názorů.
 Mlada 


Úspěšná reklamace 

(19.3.2009 10:54:17)
Také mám radost z úspěšným reklamací :).
Naposledy minulý týden - reklamovali jsem dceřin MP3 přehrávač (vánoční dárek) a byli úspěšní, dcera dostala nový kus - s dvojnásobnou pamětí a rádiem :)
 Jana (Kačka 11/03+Matýsek8/05) 


Chybějící DVD 

(19.3.2009 12:39:20)
manžel si minulý týden koupil v Bontonlandu vytoužené hudební 2DVD (850,- Kč). Přijel domů (120km), roztrhl staniol, otevřel pouzdro a koukalo na něj 1DVD - konkrétně druhý díl. Reklamoval, poslal po kamarádovi a v obchodě to vyměnili - kamarád vše raději skontroloval na místě. Dobře to dopadlo, ale příště budeme škubat obaly přímo před prodavači...
 Winky 
  • 

Re: Úspěšná reklamace 

(19.3.2009 12:40:14)
autorce přeju co nejméně dalších starostí a co nejvíce stejně pozitivního přístupu ¨:-)
Já jsem byla včera "na úřadech" což je pro mě podobně zábavné jako reklamace - a taky jsem byla mile překvapena - pochopitelně v papírech jsem měla chybu, přesto i na OSSZ i na VZP se obě úřednice opravdu snažily přepsat/opravit/vypsat dodatečný dokument abych mohla výkaz odevzdat a nemusela přijít znovu. Dokonce na VZP se mi paní omluvila že musím k okýnku 2x - jednou doplatit pojistné a až potom - s potvrzeným dokladem o zaplacení - dát žádost o proplacení kojeneckého plavání ("dlužníkům" nedají nic :-) ) I já jsem se snažila tvářit nenafrněně a neotráveně, říkala jsem "děkuju mockrát" a "to jste laskavá"....
Manžel ale takové štěstí neměl, šel na katastr, zaplatil 500,- kolek, a nejdřív ho paní vyhodila že nemá smlouvu a geometrák SEŠITÝ SPONKOU (slušně ji požádal jestli by to mohla sešít ona, odsekla mu že od toho tam není), tak naštěstí na podatelně mu to už secvakli, pak šel nahoru podruhý a prý že mu chybí písemná žádost (to mu napoprvé neřekla, ani u kupování kolku ne), tak si ji napsal rukou na čistý papír, taky mu ji zamítla že tam není napsané kterému katastrálnímu úřadu ta žádost je směrovaná - to už zařval jako bejk že chce.- okamžitě mluvit s vedoucí a udělal tam dámám horkou chvilku. A byl vytočenej celej den :-(
 MartinaNov (dva rošťáci 


Re: Úspěšná reklamace 

(19.3.2009 21:34:23)
tak to mi povídej. Úředníci, to je kapitola sama o sobě.
Manžel zjistil, že v centru Ostravy nám zapíší narozené mimčo do pasu na počkání (informace podána na Magistrátu).
Tak jsem speciálně kvůli toho jela s malým do centra (mohli jsme si žádost podat i v naší čtvrti, ale tam bych si pas zase musela jít vyzvednout, čili 2x fronta, ještě kojím, zbytečné komplikace a problémy).
Na pasové jsme tedy dorazili kolem 13. hodiny, nikde nikdo. Asi 10 poboček, na všech úřednice. Vyplnili jsme žádosti, dali pasy a paní nám mile řekla, že to bude v pondělí. Na můj dotaz, jak to, že to není na počkání nejdříve říkala, že to se tak nedělá, tak jsem to zkoušela přes city (mám dvě malé děti, je to tu komplikované), malý do toho začal brečet, asi se jí mně zželelo, tak že to teda udělá, ale musíme chvilku počkat.
Šla jsem kojit do čekárny a za chvilku přišel manžel, vytočený do vývrtky. Ona úřednice, se totiž před ním otočila na kolegyni, která si něco ťupala do mobilu: "Šárko, prosím tě, zapíšeš mi to????"
No a Šárka teda odložila mobil, sedla ke stolu a zapsala naše pasy do evidence. Pak si opět vzala mobila pokračovala ve své kratochvíli.
V PRACOVNÍ DOBĚ. A vůbec jim nebylo blbé nám říct, ať si příjdeme jindy.... A to chtějí potvory 13. platy....

Opravdu je na nás, zákaznících a klientech, abychom začli obchodníky a úředníky vychovávat. Musí si uvědomit, že oni tu jsou pro nás (obzvláště úředníci placení z našich daní!), nikoliv my pro ně.
Doby ponížených žádostí a úplatků, abychom se dočkali toho, na co máme nárok, už jsou pryč!!!
 Lída+2 


Re: Úspěšná reklamace 

(20.3.2009 8:42:49)
No manžel má čerstvou zkušenost s telefonem...po Xměsících bude třeba fungovat....
17.11.2008 si donesl nový telefon firemní.....rozbalil krabičku radoval se, že má přesně to co chtěl... a dovolil si telefon používat,ale ten se rozhodl, že třeba foti bude až jemu se bude chtít...a né, když chce manžel..takže kdykoliv ...manžel po 2minutách se zzval známí zvuk..telefon se rozhodl, že začne přece jen fotit....takže potoval na reklamaci
před vánoci se vrátil..ještě jsme pro něj extra jeli,aby si měl manžel o vánocích s čím hrát...a ejhle telefon se vybijí a jak rychle...pokud si s ním manžel hrátl do 4 hodin..a i když jen ležel nikdo na něj nevolala...tak do 12 hodin hotovej....tak putoval znova....s touto závadou vybijení byl v reklamaci celkem 2x
25.2. 2009 jsme vyzvedla údajně opravený telefon,no moc tomu nevěří...tak telefon nabije a bez povšimnutí se válí 4dny aniž by se vybil....manžel se raduje...jednoho večera se teda rozhodne jak říká nastěhovat do nového telefonu...připojí ho PC a telefon se vypne a anejde ani zapnout....bylo velký štěstí, že není léto.... letěl by z okna do keřů pod oknem.....
zrovna včera 19.3. mu volali, že si může přijet pro nový kousek..doufám, že nebude stejně podařený jako tenhle.....~d~
 Pavla, 4 děti 
  • 

Reklamace v Tescu 

(19.3.2009 12:33:20)
Manžel dostává od zaměstnavatele jako bonus za uzavřené smlouvy TESCO DÁRKOVÉ POUKÁZKY. Co smlouva, to poukázka na Kč 1000,-. Jelikož v našem městě TESCO není, nemohu je využít na běžný nákup. Rozhodli jsme se tedy za nasbírané poukázky (Kč 20000,-) pořídit notebook. Za normální peníze bychom ho nikdy v Tescu nekoupili, ale poukázky jsme potřebovali utratit a nic jiného jsme nevybrali. Zakoupili jsme tedy notebook ACER za necelých 20000,-. Prodejce nás upozornil, že až ho spustíme a začneme instalovat Windows Vista, samo nás to vyzve, abychom si vypálili zálohu. To jsme učinili 6x za sebou a záloha se nikdy nevypálila do konce. Zničili jsme tedy vlastních DVD a nic z toho. Jeli jsme tedy notebook reklamovat. Po dvouhodinovém dohadování nám byl vyměněn za jiný kus. Situace se bohužel naprosto stejně opakovala. Nás čekala 3. cesta do TESCA s nejistým výsledkem. Notebook jsme nechtěli, chtěli jsme peníze.
Nakonec jsme z nich alespoň vytáhli TESCO POUKÁZKY, za které nevím, co koupím.

Psala jsem dotaz na Českou obchodní inspekci, zda-li jsme měli nárok na vrácení částky v Kč nebo jen na TESCO POUKÁZKY. Odpověď nepřišla. Nevíte to prosím někdo? Máte někdo podobnou zkušenost?
Děkuji, Pavla
 kreditka 


Re: Reklamace v Tescu 

(19.3.2009 12:42:10)
Jestli máš nárok na peníze či poukázky to nevím, ale vím určo že při oprávněné reklamaci můžeš požadovat náklady s ní spojené např. dopravu a tak...jenže kdo by se furt hádal...

Jinak máme výbornou zkušenost s reklamací v Hornbachu, pořídili jsme si tam křovinořez, který po čase přestal fungovat, aniž by ho vyzkoušeli hned nám nabídli jiný kus + ještě pokud máme zájem můžem si vybrat i jiné zboží v hodnotě křoviňáku ~d~
 alžbjeta 


Re: Reklamace v Tescu 

(19.3.2009 18:33:58)
nemohla byt vadna ta dvd? nebo treba jen nekompaktibilni?
 Pavla, 4 děti 
  • 

Re: Reklamace v Tescu 

(20.3.2009 7:32:31)
Ne,ne, vadná byla mechanika, zkoušeli přehrát i jiná DVD a buď to škrčelo nebo se zpomalovala hudba.
 bdol0001 


Re: Reklamace v Tescu 

(21.3.2009 20:51:15)
Doporučuji stránky Sdružení ochrany spotřebitelů - jednak mají na webu přehledný souhrn toho, na co máte jako zákazník - kupující právo, a taky tam je bezplatná právní poradna, kde Vám poradí i v konkrétním případě (jestli Vám museli vracet poukázky nebo jestli Vám měli dát peníze).
Obecně máte u reklamace i právo na náhradů nákladů na dopravu...
Jinak bohužel máme podobnou zkušenost, dneska se vyrábějí asi samé šmejdy, reklamovala jsem kde co. I snubní prstýnek vydržel sotva rok, pak vypadl kamínek. Dnes se vše vyrábí s co nejnižšími náklady, takže v lepším případě to vydrží sotva tu záruční dobu.
 Insula 


Jsem šťastná,  

(19.3.2009 12:45:05)
že to nemáme jenom my. :-D Jakmile něco koupíme, tak to téměř NIKDY není v pořádku.
 Jaspi 


Re: Jsem šťastná,  

(19.3.2009 15:39:03)
Nápodobně :) V pondělí jsem odnesla v záruce kameru, nejdou uzavírat disky a snad ani nikdy nešli, až na pár výjimek, dnes můžu hodit z okna foťák, který už není v záruce a oprava od 1500 výše. Vybírám nový, ale má to vůbec cenu??~d~ Speciálně k Tescu....cokoliv jsme tam kdy koupili, reklamace nás neminula. Už rok jsem si tam nekoupila ani rohlík~y~
 Jaspi 


Re: Jsem šťastná,  

(19.3.2009 15:39:48)
nešly....asi z rozčílení ~;)
 sylvaina 


Re: Jsem šťastná,  

(19.3.2009 22:04:26)
Vidíš, já v Tescu nakupuji ráda. Máme od nich už třetí kalovku. Vždycky vydrží necelý rok a vždycky naznají, že nejde opravit a dají nám novou~t~
 barri + cervnova dvojcatka 


pridavam se k tem zklamanym z neustaleho reklamovani vyrobku 

(19.3.2009 12:55:27)
koupili jsme byt, ktery po pul roce zacal plesnivet, takze jsme podali reklamaci a zatim se stale nic nedeje... kvuli nadmerne vlhkosti v byte jsme koupili odvlhcovac, zapojili..a nic..reklamovali jsme ho pul roku, ikdyz jsme s firmou byli domluveni(volali jsme a psali email) a poslali to na spravnou adresu, firma balik neprijala a byl odeslan zpatky k nam, az na 3. pokus, kdy uz volal do firmy muj rozzureny manzel, se to jaksi konecne podarilo a odvhlcovac byl spraven. pak nam privezli sporak, zapnu ho a jedna plotynka nereaguje..no, chtelo se mi uz brecet..fakt me to uz stve, jak vecne nic nefunguje..:o(
 Adda6a 


proc anonymne? 

(19.3.2009 14:14:29)
Je to sice k nastvani jake mela autorka potize, ale pokud se v clancich jako tenhle neobjevi JMENO a MISTO provozu danych prodejcu ci vyrobcu, je to jenom bezpredmetne tlachani.
 Hudba Ainur 


Pozor na www.i-obchod.cz 

(19.3.2009 23:09:47)
Poslední dobou jsem taky z e-shopů namíchnutá. Konkrétně:

www.i-obchod.cz - naprosto seriózně vypadající e-shop.
Udělala jsem objednávku 5 různých věcí, zaplatila a průběžně sledovala stav jejího vyřizování. Sháněli to hodně ztuha.
Po měsíci mi došla trpělivost a napsala jsem jim, ať pošlou co mají, zbytek ať stornují a vrátí mi peníze. Věci došly obratem, nicméně na vrácení peněz čekám dodnes (už jsou to dva měsíce od objednávky).
Psala jsem několikero mailů, aby mi vrátili mých pět stovek a až na jeden poměrně výhružný přišla odpověď,že mi "dnes peníze vrátí". Ani podepsat se dotyčný pracovník neobtěžoval. Od té doby je ticho po pěšině, na další maily nereagují, telefony neberou, a přes stránky se nadále tváří jako seriózní obchod.

Takže dámy a pánové, varuji vás - tady nic nekupujte.
 Jana (Kačka 11/03+Matýsek8/05) 


Re: Pozor na www.i-obchod.cz 

(20.3.2009 18:22:55)
A psalas k rukám statutárního zástupce (pokud to není živnostník)- info bys měla najít v obchodním rejstříku? Mám zkušenost, že když není reakce na normální korespondenci, tak napíšu statutárovi něco v tom smyslu, že rozumím jejich vytížení a že jsem sice malý zákazník, ale... a že mě mrzí ta neserioznost a že si dělají špatnou reklamu a většinou se pak vše rychle hýbe

Jinak díky za varování
 osmanskarise 


Nekvalitní věci 

(23.3.2009 22:50:34)
Mně se líbí, jak všichni nadávají a neustále reklamují věci, ale už při nákupu absolutně nemyslí. Kupovat elektroniku nejen v Tescu, ale i v jiných supermarketech je totální blbost takové věci jsou nekvalitní, poruchové a špatně se reklamují.
To samé s nábytkem, nemohu říct přesně, ale myslím, že lidé co sním měli problémy ho jistě nakoupili v Ikee, Kice, nebo jiných šmejd obchodech. Pokud si koupím úžasně levný a výhodný nábytek nemůžu čekat, že se nerozbije. Já mám nábytek od seriózních výrobců, pravda nebyl levný, ale slouží velmi dobře a nic jsem zatím nemusel reklamovat. Elektroniku také nekupuji po supermarketech a nekupuji vysavač za 299kč a nikdy jsem nic nereklamoval. Co se týče nákupů větších věcí na internetu( postýlka) tak tady se člověk musí zamyslet. Vyplatí se ušetřit pár set a kupovat zajíce v pytli a riskovat, že budu muset dlouho řešit reklamaci a výměnu zboží? Asi těžko, mnohem lepší je si danou věc koupit osobně a přesně vědět, co kupuji.
Tolik můj názor. Jenom podotýkám, že se nechci nikoho z diskutujících dotknout nebo ho urazit, pouze uvádím svůj osobní názor.

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.