Mlada |
|
(19.3.2009 10:54:17) Také mám radost z úspěšným reklamací :). Naposledy minulý týden - reklamovali jsem dceřin MP3 přehrávač (vánoční dárek) a byli úspěšní, dcera dostala nový kus - s dvojnásobnou pamětí a rádiem :)
|
Jana (Kačka 11/03+Matýsek8/05) |
|
(19.3.2009 12:39:20) manžel si minulý týden koupil v Bontonlandu vytoužené hudební 2DVD (850,- Kč). Přijel domů (120km), roztrhl staniol, otevřel pouzdro a koukalo na něj 1DVD - konkrétně druhý díl. Reklamoval, poslal po kamarádovi a v obchodě to vyměnili - kamarád vše raději skontroloval na místě. Dobře to dopadlo, ale příště budeme škubat obaly přímo před prodavači...
|
|
Winky | •
|
(19.3.2009 12:40:14) autorce přeju co nejméně dalších starostí a co nejvíce stejně pozitivního přístupu ¨ Já jsem byla včera "na úřadech" což je pro mě podobně zábavné jako reklamace - a taky jsem byla mile překvapena - pochopitelně v papírech jsem měla chybu, přesto i na OSSZ i na VZP se obě úřednice opravdu snažily přepsat/opravit/vypsat dodatečný dokument abych mohla výkaz odevzdat a nemusela přijít znovu. Dokonce na VZP se mi paní omluvila že musím k okýnku 2x - jednou doplatit pojistné a až potom - s potvrzeným dokladem o zaplacení - dát žádost o proplacení kojeneckého plavání ("dlužníkům" nedají nic ) I já jsem se snažila tvářit nenafrněně a neotráveně, říkala jsem "děkuju mockrát" a "to jste laskavá".... Manžel ale takové štěstí neměl, šel na katastr, zaplatil 500,- kolek, a nejdřív ho paní vyhodila že nemá smlouvu a geometrák SEŠITÝ SPONKOU (slušně ji požádal jestli by to mohla sešít ona, odsekla mu že od toho tam není), tak naštěstí na podatelně mu to už secvakli, pak šel nahoru podruhý a prý že mu chybí písemná žádost (to mu napoprvé neřekla, ani u kupování kolku ne), tak si ji napsal rukou na čistý papír, taky mu ji zamítla že tam není napsané kterému katastrálnímu úřadu ta žádost je směrovaná - to už zařval jako bejk že chce.- okamžitě mluvit s vedoucí a udělal tam dámám horkou chvilku. A byl vytočenej celej den :-(
|
MartinaNov (dva rošťáci |
|
(19.3.2009 21:34:23) tak to mi povídej. Úředníci, to je kapitola sama o sobě. Manžel zjistil, že v centru Ostravy nám zapíší narozené mimčo do pasu na počkání (informace podána na Magistrátu). Tak jsem speciálně kvůli toho jela s malým do centra (mohli jsme si žádost podat i v naší čtvrti, ale tam bych si pas zase musela jít vyzvednout, čili 2x fronta, ještě kojím, zbytečné komplikace a problémy). Na pasové jsme tedy dorazili kolem 13. hodiny, nikde nikdo. Asi 10 poboček, na všech úřednice. Vyplnili jsme žádosti, dali pasy a paní nám mile řekla, že to bude v pondělí. Na můj dotaz, jak to, že to není na počkání nejdříve říkala, že to se tak nedělá, tak jsem to zkoušela přes city (mám dvě malé děti, je to tu komplikované), malý do toho začal brečet, asi se jí mně zželelo, tak že to teda udělá, ale musíme chvilku počkat. Šla jsem kojit do čekárny a za chvilku přišel manžel, vytočený do vývrtky. Ona úřednice, se totiž před ním otočila na kolegyni, která si něco ťupala do mobilu: "Šárko, prosím tě, zapíšeš mi to????" No a Šárka teda odložila mobil, sedla ke stolu a zapsala naše pasy do evidence. Pak si opět vzala mobila pokračovala ve své kratochvíli. V PRACOVNÍ DOBĚ. A vůbec jim nebylo blbé nám říct, ať si příjdeme jindy.... A to chtějí potvory 13. platy....
Opravdu je na nás, zákaznících a klientech, abychom začli obchodníky a úředníky vychovávat. Musí si uvědomit, že oni tu jsou pro nás (obzvláště úředníci placení z našich daní!), nikoliv my pro ně. Doby ponížených žádostí a úplatků, abychom se dočkali toho, na co máme nárok, už jsou pryč!!!
|
|
|
Lída+2 |
|
(20.3.2009 8:42:49) No manžel má čerstvou zkušenost s telefonem...po Xměsících bude třeba fungovat.... 17.11.2008 si donesl nový telefon firemní.....rozbalil krabičku radoval se, že má přesně to co chtěl... a dovolil si telefon používat,ale ten se rozhodl, že třeba foti bude až jemu se bude chtít...a né, když chce manžel..takže kdykoliv ...manžel po 2minutách se zzval známí zvuk..telefon se rozhodl, že začne přece jen fotit....takže potoval na reklamaci před vánoci se vrátil..ještě jsme pro něj extra jeli,aby si měl manžel o vánocích s čím hrát...a ejhle telefon se vybijí a jak rychle...pokud si s ním manžel hrátl do 4 hodin..a i když jen ležel nikdo na něj nevolala...tak do 12 hodin hotovej....tak putoval znova....s touto závadou vybijení byl v reklamaci celkem 2x 25.2. 2009 jsme vyzvedla údajně opravený telefon,no moc tomu nevěří...tak telefon nabije a bez povšimnutí se válí 4dny aniž by se vybil....manžel se raduje...jednoho večera se teda rozhodne jak říká nastěhovat do nového telefonu...připojí ho PC a telefon se vypne a anejde ani zapnout....bylo velký štěstí, že není léto.... letěl by z okna do keřů pod oknem..... zrovna včera 19.3. mu volali, že si může přijet pro nový kousek..doufám, že nebude stejně podařený jako tenhle.....
|
|
|