Tak to já jsem od běžné školy očekávala, že dětem dá poměrně široký základ vzdělání, rozhled a sociální dovednosti budou bonus. Skončilo to poznáním, že znalosti jsou mínus, rozhled obtěžuje a bonus byla dovednost "jak se bránit šikaně". Obě děti odešly z běžné třídy, protože jejich znalosti "provokovaly" a za všeobecný rozhled byly vysmívány. To, že nosily domácí úkoly a pomůcky, pro ně byl obranný mechanismus, v jejich případě by se sebemenší opomenutí tvrdě potrestalo. Jinak já osobně nejsem zastánce povinných domácích úkolů, ale zastánce SPOLUPRÁCE mezi školou a rodinou. Ideální pro mně byla třída, kdy jsem měla elektronický přístup do třídnice, věděla, co se dělalo na hodinách a učitelé v případě problému komunikovali s ochotou, nebo sami aktivně informovali, že je problém. Což by opět znevýhodnilo děti z rodin, kde je škola protivná povinnost a opruz. Naštěstí v této třídě takoví rodiče nebyli. Problematické situace ve dvou rodinách učitelé s rodiči řešili (v jednom případě vím, že jeden z rodičů těžce onemocněl, učitelé se pak děcku věnovali po vyučování).
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.