Myslím, že největší problém je v tom, že se změnily děti a doba (ta se opravdu změnila strašně moc, vývoj technologií, objemu informací atd.,...potřeby společnosti), ovšem nezměnil se příliš ZPŮSOB výuky, osnovy, přístup k dětem. Chybí učitelé novátoři s novým způsobem výuky, a jak by mohli být, když chybí moderní vyučující budoucích učitelů...nějakou dobu to bude trvat. Děti se učí věci, které nepotřebují a potřebovat nebudou...a většina pěkně postaru. A ty dětí vědí, že jsou to vědomosti, které jim celkem k ničemu nejsou...takže motivace k učení chybí. Leda by to bylo učení pro učení.
Navíc se ve třídách o vysokých počtech žáků sdružují děti velmi odlišné s nejrůznější individuální užší specializací - a to pro jakési "dobro věci"....které je ve finále pro ty znalosti totálně kontraproduktivní.
Chtělo by to naprostou modernizaci školství, ale asi je potřeba, aby se toho chopila až současná mladá generace, děti, které dnes už nesmyslným základním vzděláním nakonec prošly. A určitě to tak i bude.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.