mimo jiné proto, že ti to umožňuje ty sešity prostřídat a udržet v nich nějaký "řád". Takže jeden sešit na zápisky, výpisky, přehled učiva, podle toho, jak to kdo pojme, je super. Druhý na procvičování probraného. Ve vyšších ročnících je fajn, že to jde udělat v jednom sešitě, třeba zepředu zápisky a zezadu procvičování, je to pohromadě, je kam nakouknout, když člověk neví, a přitom se to vzájemně neplete. U malých dětí jsou ale předepsané určité sešity a ty se silné nedělají, takže tohle nemá smysl dělat .
No a pak podle předmětu, na domácí úkoly, dneska už se do toho píšou i písemky, protože je třeba je archivovat a to jde snáz se sešitem než papíry .
Mně třeba i jako dítěti vyhovovalo mít to všechno takhle oddělené podle účelu.
Na druhou stranu není důvod, aby to děti pořád všechno tahaly tam a zpět, to je nejlepší způsob, jak něco zapomenout.
A je to hodně o zvyku, prostě se to tu tak dělá, ale neznamená to, že to nejde jinak nebo že by to bylo lepší než něco jiného.
Já jednou zkusila zavést, že děti ve škole vypracovávaly v rámci hodiny pracovní list, já je provedla hodinou, oni hodně činnostně pracovali, ten list sloužil jako záznam toho, co vyzkoumali...pak si to dali do euroobalu a desek na euroobaly....a nebyli schopní se k tomu už vracet, natož z toho nějaké informace získat, přitom to bylo dělané tak, že když člověk ten list četl, prošel vlastně znovu celou hodinou, ve které byli aktivní a tedy by si měli pamatovat víc než z výkladu...No neprošlo mi to, nevyhovovalo jim to, nechtěli to....tak jsme se vrátili k sešitům .
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.