30.5.2012 18:29:05 a je to?
Re: Reklamace: Mám nárok na vrácení peněz?
Byl poškozený obal? POkud ano, tak sis to měla rozbalit již u doručovatele (na poště, PPL...) a reklamovat u nich. Stane se.
Jinak sepiš reklamaci se všemi údaji (jméno tvoje, jejich, popis zboží, jaká je vada, jestli žádáš vrácení peněz nebo výměnu zboží) Nějakou reklamačku najdeš určitě na netu. Jinak ze své zkušenosti, nechávám si proplácet i poštovné, došlo-li k chybě z jejich strany. Takže uvádím v reklamačním protokolu i číslo svého účtu.
Z netu:
Co lze požadovat po obchodníkovi v rámci reklamace zboží?
Odpověď:
odstranění vady: jestliže zboží má vadu, kterou lze odstranit. Prodávající však má právo namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou,
výměnu věci nebo odstoupit od smlouvy, tj. vrátit zboží a obdržet zpět kupní cenu: jestliže zboží má neodstranitelnou vadu, tj. vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vad,:
jestliže zboží má sice vady odstranitelné, ale stejná vada se po jejím odstranění objeví ještě nejméně 2x nebo zboží má větší počet vad, tj. nejméně 3 nebo vada nebyla odstraněna ani do 30 dnů ode dne uplatněníreklamace, Vy určíte zda požadujete výměnu zboží nebo vrácení peněz!
výměnu součásti: jestliže zboží má vadu, jež se týká jen součásti zboží,
přiměřenou slevu z kupní ceny zboží: jestliže zboží má vady neodstranitelné, jež však nebrání řádnému užívání zboží
Odpovědět