21.5.2015 5:35:26 Lou+3
Nakolik zna autor nesoutezni systemy....
To by me docela zajimalo. Protoze mam pocit, ze deti v nem funguji mnohem lepe, jsou stastnejsi a mene stresovane.
Neni to rozhodne o tom, ze by se deti srovnavaly do jedne late - naopak. Zatimco v Cechach jsou v jedne tride a delaji stejnou vec deti vice i mene nadane, tady se trida samotna deli na mensi skupinky podle vykonnosti.
18 deti ve tride se rozdeli na cca 3x 6 - pricemz dve skupinky delaji samostatnou praci a treti pracuje s ucitelkou, po 15 minutach se prostridaji. Deti se pravidelne testuji a pokud zmeni vykon, jdou do jine skupinky, kde delaji ucivo pro ne adekvatni. A pokud jsou na tom hodne dobre, mohou se posunout i o tridu vys.
VYSVEDCENI tu NEEXISTUJE. Deti dostavaji jenom zpetnou vazbu od ucitele.
Report o sobe deti vubec nemusi videt, ani vedet o tom, ze prisel a kdy - chodi domu doporucene rodicum. A neni v nem jenom petistupnova skala - ale 100 kriterii, jde je cca 10 znamek z kazdeho predmetu a % hodnoceni vzhledem k narodnimu prumeru.
Nikdo se tu nechlubi jednickama ani petkama, nikdo nesili, ze dite ma nebo nema "same". Deti mi prijdou asertivnejsi, tj. ne drze, ale v pohode. Dokonce i teenageri.
Odpovědět