25.9.2012 19:39:54 Ivka (dva kluci)
Špatná interpretace výsledků výzkumu
Článek je učebnicový příklad špatné interpretace výsledků výzkumu. Dnes již děti rozhodně neberou vlastnictví mobilu jako prezentaci, že "jsem někdo"(přesněji řečeno "jsem hustej"
). Mobil je pro dnešní děti naprosto samozřejmá pomůcka, tak jako cvičky a penál, později počítač a přístup na internet. A první mobil většiny dětí z mého okolí je libovolný nemoderní "otloukánek" po rodičích s co nejnižším kreditem (aby případná ztráta tak nebolela
).U nás(Praha) je družina jen do 3.třídy a pokud má dítko mimoškolní aktivity (ZUŠ, sport.oddíl),děti si běžně chodí mimo školu od těch 8-9let samy(vlastně ani nechtějí být doprovázeny...). Tudíž je mobil moc šikovný pomocník (neříkám nezbytný). Neznám nikoho, kdo by nějak krvavě šetřil na drahý mobil pro dítě. Když už, tak spíš u staršího syna (12 let-sekunda), ale tam si třeba šetří dítě a rodiče mu přidají...ale určitě ne kvůli prestiži, spíš jsou už ti kluci techničtí fandové a hračičkové a zajímají je zkrátka všechny tyhlety "vychytávky". Ale možná jsme nějaká výjimka, u nás si děti "nehrají" ani na značkové oblečení
.
Odpovědět