| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Názory k článku Jak nás ovlivňuje svět reklamy

[<<Předchozích 20] Příspěvky 2130 z 180 [Dalších 150 >>]
11.6.2009 8:52:47
Tak to já musím sebekriticky uznat, že v našem případě je vlastnictví mobilu nikoliv nutností, ale spíš podlehnutí vymoženostem dnešního světa.~f~
2/3 dětí v první třídě mobil vlastnily, nám se doma jeden nepoužívanej válel a tak byl předán k použití.
Na druhou stranu vím, že se s ním holky pěkně vyblbnou, posílají si přes Bluetooth nejrůznější voloviny asi jako my si vyměňovaly známky. A proti tomu fakt nic nemám.
11.6.2009 8:46:19
Teda Míšo bicí by mě zabily ~t~ Mně někdy stačí ta flétna, zejména, když piští celý den. A to musím uznat, že za ty 4 roky už hraje dobře. Ale teď přibude ta příčka a to zas bude falešnejch tónů. To tady nikdo nevidí jek se já ubohá matka musím obětovat, zejména mé uši!!! ~t~~t~
11.6.2009 8:45:49
Souhlas. I když bohužel náš třeťák ještě není schopen se o něj starat, jeden ztratil a od té doby nový nedostal. Většinou jezdí s bráchou spolu, ten mobil má, tak jsem celkem v klidu. Ale jsou vyjímky, jednou jel sám, usnul v autobuse a dojel na konečnou. Ta hodina strachu a hrůzy za jakékoliv předsudky nestojí!!!! To radši ať těch mobilů ztratí deset, navíc dnes opravdu nic nestojí. Od té doby, když vím, že pojede ze školy sám, mobil mu půjčuju.
11.6.2009 8:39:42
No, to na tom byli naše děti podobně. :-) Naši jsou od nauky v ZUŠce osvobozeni kvůli dojíždění, učí se sami (teda měli by se), chodí na přezkoušení. Učí se většinou na poslední chvíli, to co potřebují ke hře průběžně, starší má tu výhodu, že prolistuje sešit a prostě to UMÍ. Já to nechápu. Teď končí druhý ročník klavíru. Mladší dělá prvním rokem kytaru a bicí, to je mazec, tu nauku se s ním trochu musím učit, ale jde to. Zrovna dnes odpolednou jedeme ke zkoušce, tak jsem zvědavá jak dopadnou.
11.6.2009 8:39:31
jenom bych chtěla napsat, že podle mě mobil do první třídy NUTNOST stejně jako aktovka!!!!!!!!

Já pocházím z vesnice a když mi ujel autobus, máma nevěděla, co se děje. Nebo když jsem byla starší a chtěla jít s kamarády na zmrzku atd. Doma jsme také telefon neměli, takže jsme neměli spojení.

Jiná situace asi je, když je škola hned před barákem.
Milada.
11.6.2009 8:36:32
Míšo,
ale tak osobně mi to je jasné, jednoho magora, kterej začal na nástroj chodit ještě před 4. věkem mám doma a stejnej magor si právě vymohl druhej nástroj v době předkoškolkovém ~;) A to radši nepíšu o těch dalších kroužkách, odbornice Hrouda by mi dala nářez ~2~
11.6.2009 8:31:59
Souhlas, Milado, nevím, jestli jsou to magoři, ale některé holčičky jsou zralé začít s nástrojem ve čtyřech letech. Kluci bývají zralí spíš od šesti, někteří i později. Navíc chodit do ZUŠ neznamená jen 2x týdně docházet, ale taky doma pravidelně cvičit.

Co se týče počtu aktivit, mám zkušenost přesně opačnou než Hrouda psala. V prvních třídách naši kluci zvládali víc kroužků, měli skutečně asi každý den jeden (někdy se sešly i dva v jednom dni), většinou to byly kroužky, které je svojí organizovaností nezatěžovaly, protože byly uzpůsobené věku dítěte, povětšinou to byly kroužky vrámci družiny - vaření, korálkování, sportovky, aj. i tenis zkusili. Když dítě skončí ve škole v půl dvanácté, domácí příprava mu zabere max. 20 minut a stejně ve družině min. do tří být musí, takovéhle kroužky zvládá s přehledem a rádo. Navíc jsem přesvědčená, že je potřeba vyzkoušet všechno možné, ukázat dítěti jaké jsou možnosti, aby si mělo z čeho vybrat, i ho sem tam někam popostrčit, aby v pozdějším věku nezůstávalo dřepět u počítače a televize.

Zato postupem věku ve škole tráví víc času, školní přípravou také (i když u našich dětí je to pořád max. 20 min.), ale věnují se už aktivitám více zodpovědným a náročnějším, např. ZUŠ, a už těch kroužků tolik nestíhají, taky už se víc umí zabavit sami, mají pevnější kamarádské vztahy a víc se navštěvují (alespoň u nás to začalo až v 5.třídě). Takže z celého množství dobrovolných aktivit teď v 5.tř. zůstal jen klavír a němčina ve škole, zato min. 1-2x týdně u kamaráda sestrojujou jakési elektronické "věci" (možná kdyby na to existoval kroužek, chodil by tam taky). A s přechodem na gympl očekávám ještě méně volného času a když bude mít čas na klavír, bude rád.
11.6.2009 8:05:00
~R^~R^~R^ i přesto, že vtažením se do této diskuze se mezi ty zatemnělé mozky počítám. ~t~~t~~t~
11.6.2009 8:01:42
Naprosto s Tebou souhlasím. Až na tu ZUŠku. My měli přípravnou hudebku k nástroji už ve školce a od 1. třídy pak klasickou hudební nauku. A kdyby má dcera válčila se čtením a počty asi bych ji nenutila šprtat ještě noty, jenže ona měla přesně opačný problém. Četla od 4 let a při nástupu do 1. třídy začínala násobit.
11.6.2009 7:35:43
Děkuji, děkuji, děkuji.
Už jsem si pomalu začala připadat opravdu jako magor.~t~ Jinak výtvarku máme taky 3 hodiny, nástroj 3/4 + nauka 3/4. Jako správní magoři jsme chodily na nástroj již ve školce 3/4 h + 3/4 h přípravka.
Jinak jsem se Hroudo nenadzdvihla kvůli svým výčitkám svědomí, ale kvůli Tvému jasnému odsouzení něčeho o čem prd víš.
[<<Předchozích 20] Příspěvky 2130 z 180 [Dalších 150 >>]

Komerční sdělení

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.